//
کدخبر: ۳۴۲۵۰۵ //

دستگیری سارقین به عنف در سنندج

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارقین به عنف و سارق حرفه‌ای خودرو در"سنندج" خبر داد.

دستگیری سارقین به عنف در سنندج
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالله فاتحی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: از ابتدای بهمن ماه سال جاری گزارشاتی تحت عنوان سرقت خودرو و سرقت به عنف در سطح شهرستان سنندج به مراکز انتظامی واصل شد.

وی گفت: با توجه به گستردگی حجم سرقت های به وقوع پیوسته در سنندج تیمی ویژه متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل سرقت را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی و بهره گیری از بانک اطلاعاتی، سارقین حرفه ای، شناسایی و طی عملیات های هدفمند پلیسی دستگیر و برای انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فاتحی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان  به ۱۷ سرقت خودرو، موتورسیکلت- منزل-کش روزنی از مغازه، زورگیری گوشی همراه اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه اموال مسروقه زیادی از جمله ۱۳ دستگاه خودرو،۲دستگاه موتورسیکلت به ارزش یک میلیاردریال و تعداد زیادی گوشی تلفن همراه- گوشی اوراق شده - کاور گوشی به ارزش ۴۰۰میلیون ریال کشف شده است، خاطر نشان کرد: پرونده تشکیل و ۳ متهم دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان به منظور پیشگیری از این گونه جرایم به شهروندان توصیه کرد: اماکن و وسایل خود را به تجهیزات بازدارنده و ایمنی، یا نگهبان ثابت، دوربین های کنترل کننده مجهز کنند و درحفظ و نگهداری اموال خود همواره کوشا باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۵۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان