//
کدخبر: ۳۳۹۸۳۹ //

پاداش ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای ۲ هکر ایرانی! + اسامی ۲ هکر

آمریکا برای دریافت اطلاعات دو هکر ایرانی پاداش ۱۰ میلیون دلاری در نظر گرفت.

پاداش ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای 2 هکر ایرانی! + اسامی 2 هکر
به گزارش فرتاک نیوز،

آمریکا دنبال اطلاعاتی درباره نقش دو هکر ایرانی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا است. این دو هکر ایرانی سید محمد حسین موسی کاظمی و سجاد کاشیان نام دارند. دو هکر ایرانی که افراد شاغل در شرکت سایبری ایرانی ایمن نت پاسارگاد  هستند. دو هکر ایرانی در یک عملیات آنلاین تحت حمایت دولت ایران به دنبال مداخله در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا بودند. آمریکا برای به دست آوردن اطلاعات از  دو هکر ایرانی پاداش ۱۰ میلیون دلاری آمریکا در نظر گرفته است.

 وزات خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که ایالات متحده به دنبال اطلاعاتی درباره نقش دو هکر ایرانی  در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکاست.

  وزارت امور خارجه به دنبال اطلاعاتی درباره اشخاص سایبری ایرانی «سید محمد حسین موسی کاظمی» و «سجاد کاشیان» - افراد شاغل در شرکت سایبری ایرانی ایمن نت پاسارگاد  است که در یک عملیات آنلاین تحت حمایت دولت ایران به دنبال مداخله  در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا بودند.

دو هکر مظنون در نوامبر ۲۰۲۱ به  نقش داشتن در یک کارزار ایمیلی که مردم را تشویق به انتخاب مجدد دونالد ترامپ می‌کرد، متهم شدند. ایالات متحده به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد این دو هکر است و پاداشی  ۱۰ میلیون دلاری برای دریافت چنین اطلاعاتی پیشنهاد کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۸۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان