//
کدخبر: ۳۳۹۶۴۶ //

سانحه رانندگی در آزاد راه معلم اصفهان ۱۲ مصدوم داشت

برخورد ۲ دستگاه اتوبوس با یک دستگاه خودروی سواری پراید در آزادراه معلم اصفهان بامداد روز سه شنبه موجب مصدومیت ۱۲ نفر شد.

سانحه رانندگی در آزاد راه معلم اصفهان ۱۲ مصدوم داشت
به گزارش فرتاک نیوز،

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: این حادثه ساعت هشت و پنج دقیقه بامداد امروز رخ داد که پس از اعلام به اورژانس پیش بیمارستانی ۵ دستگاه آمبولانس از این مدیریت به محل سانحه اعزام شد.

عباس عابدی با بیان اینکه این اتوبوس‌های سانحه دیده سرویس کارکنان کارخانه های شهرک‌های صنعتی بودند افزود: در جریان این حادثه ۱۲ مرد دچار مصدومیت و توسط آمبولانس به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شدند.

وی تاکید کرد: وضعیت مصدومان منتقل شده به بیمارستان خوب اعلام شده است.

وی همچنین درباره ۲ حادثه مسمومیت با منوکسیدکربن در شبانه روز گذشته بیان کرد: پیش از ظهر دیروز ۲ مرد ۳۱ و ۳۸ ساله در شاهین شهر به دلیل استفاده از گاز پیک نیک داخل کامیون دچار مسمومیت تنفسی شدند.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: این ۲ نفر برای طی مراحل درمانی توسط آمبولانس به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شدند.

وی همچنین اظهارداشت: ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز سه نفر از اعضای یک خانواده شامل یک مرد، یک خانم و یک دختربچه در خانه اصفهان به دلیل وجود مشکل در پکیج منزل، مسموم و به بیمارستان عیسی بن مریم(س) اصفهان منتقل شدند.

راننده ۵۰ ساله پس از برخورد به پایه پل بزرگراه شهید اردستانی جان باخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: صبح روز دوشنبه یک دستگاه خودروی تندر ۹۰ منحرف و با پایه پل بزرگراه شهید اردستانی (فرودگاه) برخورد کرد و پس از اعلام به آتش نشانی نیروهای نجات ایستگاه شماره ۷ به محل حادثه اعزام شدند.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران افزود: در این سانحه راننده ۵۰ ساله خودرو در دم جان باخت و سرنشین دیگر این خودروی سواری نیز که محبوس شده بود توسط نیروهای آتش نشانی آزادسازی و هر ۲ نفر به عوامل اورژانس ۱۱۵ و نیروی انتظامی تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه کیسه هوای خودرو در هنگام تصادف باز نشده بود و این موضوع نیاز به بررسی کارشناسی دارد خاطرنشان کرد: توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مجاز می‌تواند از وقوع بسیاری از حوادث رانندگی جلوگیری کرده و ضامن سلامتی شما و شهروندان دیگر باشد.

سقوط کارگر ساختمان در خیابان فرایبورگ اصفهان فوتی نداشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان همچنین از سقوط یک کارگر ۴۰ ساله به طبقه منفی۲ یک ساختمان در حال ساخت در خیابان فرایبورگ خبر داد.

وی با اشاره به اعزام تیم امداد و نجات ایستگاه های شماره ۲۰ (گلستان شهدا) و ایستگاه شماره ۳ (خیابان دانشگاه) اظهارداشت: این فرد تبعه افغانستان از ارتفاع نزدیک به ۶ متر از همکف ساختمان در حال ساخت، به داخل طبقه منفی دو سقوط کرد.

کاوه آهنگران ادامه داد: این کارگر توسط آتش نشانان به طبقه همکف منتقل و تحویل عوامل اورژانس شهر شد.

وی توصیه کرد: در هنگام ساختمان‌سازی باید دوربندی محل‌های خطرناک به صورت ایمن انجام شود به طوری که در تمام طبقات حفاظ نصب شود و کارگران آموزش‌های ایمنی لازم را در این زمینه دریافت کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان درباره حادثه دیگری عنوان کرد: ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز گذشته یک مورد انفجار توام با حریق در کارگاه تزریق پلاستیک واقع جاده اصفهان به حبیب آباد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اصفهان اعلام و نیروهای ایستگاه شماره ۱۹ آتش نشانی به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه مصدوم نداشت تصریح کرد: با سرعت عمل آتش نشانان آتش خاموش و محل ایمن سازی و توصیه‌های ایمنی در این خصوص به مالک کارگاه ارائه شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۶۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان