//
کدخبر: ۳۳۹۳۶۸ //

‍ افزایش ۴۰ درصدی دستگیری عاملان تیراندازی در کرمانشاه/کشف بیش از ۲۲۰۰ قبضه سلاح در استان

فرمانده انتظامی استان با اشاره به قاطعیت پلیس در برخورد با جرائم خشن مانند تیراندازی، گفت: در ۱۰ ماه سپری شده از سال دستگیری عاملان تیراندازی نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۴۰ درصد رشد داشته است.

‍ افزایش 40 درصدی دستگیری عاملان تیراندازی در کرمانشاه/کشف بیش از 2200 قبضه سلاح در استان
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" روز شنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری و مقامات قضائی استان که در سالن شهید قدوسی دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان روز هشتم بهمن ۴۶۶ فقره تیراندازی در استان رخ داده که نیم بیشتری از آن ها کشف شده است.

وی همچنین با اشاره به رشد ۱۳ درصدی تیراندازی ها طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: در عین حال دستگیری عاملان تیراندازی با رشد حدود ۴۰ درصدی روبرو بوده است که بیانگر قاطعیت پلیس در برخورد با این افراد است.

سردار جاویدان در بخش دیگری از سخنانش به کشف ۲ هزار و ۲۲۷ قبضه سلاح در استان طی ۱۰ ماه سپری شده از سال و رشد ۲۹ درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: یک هزار و ۱۸۰ قبضه از سلاح های کشف شده شکاری و یک هزار و ۹۷ قبضه نیز جنگی بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: امروز در همه محلات کرمانشاه از جمله برخی نقاط حاشیه ای که میزان جرائم بالاتر است طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی با اقتدار اجرا می شود که نمونه آن اجرای این طرح در دره دراز کرمانشاه بود که منجر به کشف حدود ۲۰ قبضه سلاح و دستگیری قابل توجه اشرار و اراذل و اوباش شده است.

وی در پایان از اهتمام ویژه پلیس برای برخورد با جرائم با کمک و همکاری دستگاه قضائی خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده کرمانشاه محل امنی برای هیچ مجرمی نیست و خود آن ها نیز به این نتیجه رسیده اند که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود می رسند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۳۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان