//
کدخبر: ۳۳۸۷۵۳ //

جاده ساحلی بوشهر - گناوه باز هم کشته داد

فرمانده پلیس راه گناوه گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری در محور ساحلی گناوه به بوشهر حدفاصل روستای جزیره بخش ریگ این شهرستان ۲ تن کشته و یک نفر مصدوم شد.

جاده ساحلی بوشهر - گناوه باز هم کشته داد
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرگرد سیدموسی مهدیان فرمانده پلیس راه گناوه پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برخورد دو دستگاه خودروی سواری در محور ساحلی گناوه به بوشهر اظهار داشت: این حادثه در حدفاصل روستای جزیره بخش ریگ این شهرستان دو تن کشته و یک نفر مصدوم داشت.

وی افزود: در این حادثه که شنبه شب بین سه دستگاه کامیون کشنده تانکر و سواری تیبا و سمند رخ داد، رانندگان دو خودرو سواری فوت کردند و یکی از سرنشینان که زن بود مصدوم و به بیمارستان انتقال یافت.

مهدیان افزود: در این حادثه راننده خودرو تیبا که از استان همدان با خانواده خود به استان بوشهر سفر کرده بود در حین سبقت غیرمجاز از تانکر با یک خودرو سمند برخورد کرد.

فرمانده پلیس راه گناوه بیان داشت: با توجه به دوطرفه بودن و عرض کم محور ساحلی، از رانندگان درخواست می‌شود که با سرعت مطمئنه حرکت کنند، از سبقت غیرمجاز و استفاده از تلفن همراه که باعث حواس پرتی، عدم توجه به جلو و تمرکز در رانندگی می‌شود، بجد بپرهیزند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۷۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان