//
کدخبر: ۳۳۷۴۶۹ //

فرار دخترخوانده جوان از خانه پدر/جریان چه بود؟

دختر 24 ساله از خانه پدر خوانده اش در عرب تهران فرار کرد.

فرار دخترخوانده جوان از خانه پدر/جریان چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

دختر فراری به آغوش خانواده خود بازگشت. دختر فراری از خانه خود فرار کرد. این دختر فراری موادمخدر مصرف می کرده است. دختر فراری در غرب تهرات شناسایی شد. در ادامه بیشتر از  دختر فراری بخوانید.

دی ماه امسال مادر میانسالی با مراجعه به اداره پلیس غرب تهران از فرار دختر 24 ساله خود به نام پریا از خانه شان خبر داد و گفت: 24 سال قبل من و همسرم دختری را به فرزند خواندگی قبول کردیم و اسم او را پریا گذاشتیم.

مادر میانسال در ادامه گفت: چندی قبل متوجه شدیم دخترمان مواد مخدر مصرف می کند و بسیار پرخاشگر شده است. دخترمان را محدود کردیم اما به یکباره او از خانه فرار کرد.

روز و شب با همسرم در خیابان های غرب تهران دنبال پریا می گشتیم که یکباره دخترم را دیدم. پریا وقتی متوجه حضور من شد پا به فرار گذاشت.تا این لحظه ارتباطی با او ندارم و نگران دخترم هستم.

ماموران پلیس پس از اظهارات مادر میانسال تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و متوجه شدند دختر جوان به خانه های دوستانش در جنت آباد برای مصرف موادمخدر رفت و آمد داشته است.

تیم پلیس پس از دریافت این اطلاعات تحقیقات محلی و جستجو هارا آغاز و ساعتی بعد دختر جوان را پیدا کردند و خانواده وی را درجریان پیداشدن دخترشان قرار دادند.

بنابراین گزارش، مشاوره های اولیه برای جلوگیری از فرار مجدد دختر جوان در اداره پلیس صورت گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۴۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان