//
کدخبر: ۳۳۷۴۶۵ //

انفجار سیلندر گاز در همدان!

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: انفجار سیلندر گاز در یک واحد مسکونی نیمه کاره موجب مرگ مردی میانسال به دلیل شدت جراحات وارده ناشی از سوختگی شد.

انفجار سیلندر گاز در همدان!
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر ارتین کمالی افزود: نامبرده نگهبان یک ساختمان نیمه کاره در منطقه رسالت شهر همدان بود که قصد داشته در اقدامی خطرناک با استفاده از سیلندر گاز یک کپسول مخصوص شارژ فندک را پر کند.

به گفته وی، این اقدام با توجه به وجود یک دستگاه وسیله گرمایشی در مجاورت نامبرده منجر به بروز حریق و انفنجار سیلندر گاز و در نهایت مرگ مرد میانسال می شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان تصریح کرد: نامبرده با حضور نیروهای امدادی و اورژانس به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات و میزان سوختگی، جان خود را از دست داد.

به گفته کمالی، ۱۳ نفر طی هشت ماه نخست امسال در استان همدان بر اثر سوختگی جان خود را از دست داده اند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل(هشت ماه نخست سال ۹۹) حدود ۳۸ درصد کاهش را نشان می دهد.

وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی هنگام استفاده از لوازم گازسوز و گرمایشی، افزود: استفاده از وسایل استاندارد، گازرسانی ایمن و همچنین استفاده از سامانه های هشدار دهنده اعلام حریق از جمله اقدامات موثر برای پیشگیری از بروز این قبیل حوادث است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۴۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان