//
کدخبر: ۳۳۷۲۵۹ //

قتل سیروس در معامله موتورش!

مرد میانسال که هنگام معامله یک موتور صاحب آن را کشته بود مدعی است قربانی یک باره به او حمله کرده و او در دفاع از خودش دست به قتل زده است .

قتل سیروس در معامله موتورش!
به گزارش فرتاک نیوز،

قتل مرد جوان در خیابان زرتشت رخ داد. عامل قتل مرد جوان دستگیر شد و به ارتکاب قتل اعتراف کرد. رسیدگی به پرونده قتل مرد جوان در دادگاه آغاز شد. در ادامه بیشتر از قتل مرد جوان بخوانید.عصر 11 مهرماه سال ۹۹ مرد میانسالی به نام ناصر با پلیس تماس گرفت  و از کشته شدن مرد جوانی به نام سیروس خبر داد.

 با این تماس بلافاصله ماموران پلیس به خانه این مرد در خیابان زرتشت رفتند و با جنازه سیروس که از ناحیه سر ،گردن و کمر آسیب دیده بود روبه رو شدند .

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی باشد منتقل شد و ناصر قتل را گردن گرفت .

وی در بازجویی‌ها گفت : من تولیدی پوشاک دارم و سیروس را از قبل می شناختم .او همیشه با موتورش برای من بار جابجا می کرد. مدتی بود از موتورش خوشم آمده بود. به همین خاطر به او سپرده بودم هر وقت قصد داشت موتورش را بفروشد به من اطلاع دهد .

چند روز قبل او  با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد موتورش  را به مبلغ ۳۵ میلیون تومان بفروشد .من به او گفتم به خانه ام بیا تا با هم معامله کنیم. آن روز سیروس همراه 2 نفر از دوستانش به خانه ام آمد اما من به او اعتراض کردم و گفتم میخواهم فقط با خودش معامله کنم.به همین خاطر 2 مرد از خانه بیرون رفتند .من به او گفتم ۲۰میلیون تومان را نقد به او می دهم و موتور را تحویل میگیرم و ۱۵ میلیون تومان باقی را بعد از اینکه سند را به نامم زد  به او می‌دهم. او هم قبول کرد.

وی ادامه داد: سیروس گفت تشنه است و از من خواست تا برایش یک لیوان آب بیاورم. من به آشپزخانه رفته بودم که یک باره سیروس از پشت سر به من حمله ور شد و کمرم را محکم گرفت. من هم با او درگیر شدم  و با اینکه او از من  قوی هیکل تر  بود و من ورزشکار هستم توانستم به او غلبه کنم .سیروس همان موقع به رویم چاقو کشید و  درگیری ما تا پذیرایی ادامه پیدا کرد .او تقلا می کرد تا با چاقو مرا بزند که روی کمرش نشستم و چاقو را  از دستش گرفتم و به گوشه ای پرتاب کردم. من با دستانم گلوی او را گرفته بودم تا آرام شود. اما یکباره متوجه شدم دیگر نفس نمی کشد .من آنقدر ترسیده بودم که حتی شماره اورژانس را نیز به خاطر نمی آوردم .همان لحظه با پسرم تماس گرفتم و از او خواستم تا شماره اورژانس را به من بدهد .من بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم اما وقتی ماموران اورژانس بالای سر سیروس رسیدند اعلام کردند مرده است. من قصد دفاع از خودم  را داشتم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا یکباره سیروس  به او حمله کرده بود گفت : من علت کار او را نمی‌دانم .اما گمان می‌کنم چون به او گفته بودم ۲۰ میلیون تومان را نقد می پردازم فکر می کرد پول نقد را در خانه دارم و قصد داشت پولها را سرقت کند .

با اعترافهای این مرد و بازسازی صحنه جرم برای وی کیفرخواست صادر شد تا در دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کند. این در حالی است که اولیاء دم برای وی حکم قصاص خواسته اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۲۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان