//
کدخبر: ۳۳۵۹۹۵ //

خانواده دانشجوی کرمانشاهی در چشم انتظاری/این پسر کجاست؟

13 سال پیش احسان فیض شرفوندی از خانه خارج شد و تا به این لحظه خبری از او نیست.

خانواده دانشجوی کرمانشاهی در چشم انتظاری/این پسر کجاست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

12 شهریور 1387 احسان  فیض شرفوندی  پسر 23 ساله  که در آن زمان  ساکن شهرک رسالت در استان کرمانشاه بود از خانه خارج شد و تا به این لحظه خبری از او نیست. احسان متولد 8 اردیبهشت 1364 است. گمشده نام برده بعد از اتمام دوره لیسانس برای کنکور کارشناسی ارشد اصفهان شرکت کرد و پذیرفته شد. در 12 شهریور 1387 ، کمی مانده به به شروع سال تحصیلی ، در حالی که  وسایل خود را برای رفتن به کوه با دوستانش آماده می کرد. بی اطلاع از خانه خارج شد در حالی که وسایل و مدارک خود را در خانه به جا گذاشته است.  13 سال از او خبری در دست نیست.

در جست و جوی گمشده

پدر  گمشده یک هفته از دوستان و آشنایان سراغ احسان را گرفت ولی هیچ کس از او خبر نداشت. در نهایت با تشکیل پرونده پلیس تحقیقات در خصوص یافتن احسان فیض شرفوندی را در دستور کار خود قرار داد.  جست و جو در بیمارستان ها، زندان ها ، پزشک قانونی نتیجه ای نداشت و نشانی از احسان یافت نشد. تحقیق و جست و جو  در خصوص یافتن احسان به همین جا ختم نشد، پدر گمشده چندین جسد مجهول الهویه را با دست و قلب لرزان شناسایی کرد، از طریق روزنامه های کثیرالانتشار اطلاع رسانی کرد تا شاید نشانی از جگرگوشه اش پیدا کند. حتی به پلیس بین الملل هم اطلاع رسانی کرد ولی با تمام تلاش های شبانه روزی پلیس تا به این لحظه خبری از احسان که در  حال حاضر 36 سال سن دارد نشده است.

پدر گمشده چشم به در ماند

پدر احسان که چشم به در دوخته بود برای این که یک بار دیگر پسرش صدای زنگ خانه را به صدا در بیاورد، محله به محله از تمام کسبه شهر کرمانشاه و اصفهان که احسان در دانشگاه این شهر برای ادامه تحصیل پذیرفته شده بود پرس و جو کرد ولی  هیچکس از او خبری نداشت. در نهایت در 18 بهمن 1399 پدر احسان چشم به راه پسرش به علت مبتلا شدن به کرونا و  آرزه قلبی چشم به در چشم از جهان بست  و نشانی از فرزندش نیافت.

نشانه خاص گمشده

احسان هیچگونه بیماری جسمی ، ذهنی ، اعتیاد و یا اختلاف با خانواده نداشت.  او جودوکار تنومند و قدبلند بود .از نظر رفتاری بسیار خوش رو ، مومن و نمازخوان بود،  لازم به ذکر است که گوش سمت راست او به سمت بالا کشیدگی دارد.

کسانی که از سرگذشت این جوان اطلاعی دارند، می توانند با شماره 23051456 -021  تماس بگیرند و خانواده  چشم انتظار او را از نگرانی نجات دهند.

برای کمک به این خانواده لینک خبر را برای دوستان خود ارسال کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۹۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان