//
کدخبر: ۳۳۵۴۰۷ //

‍ دستگیری اشرار قمه کش شهر کرمانشاه با اقتدار پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری 3 تن از اراذل و اوباش که اقدام به شرارت، قمه کشی و مسدود کردن خیابان کرده بودند، در یکی از محلات شهر خبر داد.

‍ دستگیری اشرار قمه کش شهر کرمانشاه با اقتدار پلیس
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر قمه کشی، راه بندان و مسدود کردن خیابان توسط 3 تن از اراذل و اوباش در میدان امام حسین (ع) به سمت رودکی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با دریافت این گزارش، ماموران کلانتری 23 تعاون به سرعت در محل حاضر شدند اما اشرار قمه کش پیش از حضور ماموران متواری شده بودند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: ماموران در ادامه و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به ردیابی و شناسایی محل حضور اراذل و اوباش در قهوه خانه ای واقع در شهرک حکمت آباد شده و به سرعت نسبت به دستگیری آن ها اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: از 3 شرور دستگیر شده که 21، 28 و 32 ساله بودند چهار تیغه قمه و چاقو و مقداری مشروبات الکلی کشف شد.

وی در پایان با اشاره به تحویل اشرار دستگیر شده به دستگاه قضائی، تاکید کرد: پلیس قاطعانه با هرگونه شرارت برخورد و اجازه عرض اندام به اراذل که با هدف قدرتنمایی و یا هر انگیزه دیگری اقدام به ایجاد رعب و وحشت می کنند را نمی دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۴۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان