//
کدخبر: ۳۳۵۱۲۶ //

زن همسرکش: من قاتل نیستم

تحقیقات پلیس پایتخت در پرونده مردی که با توطئه همسرش به قتل رسیده با دستگیری یکی دیگر از عاملان حادثه ادامه دارد. متهم مدعی است در جریان قتل نقش نداشته و فقط در انتقال جسد کمک کرده است.

زن همسرکش: من قاتل نیستم
به گزارش فرتاک نیوز،

چندی قبل یکی از ساکنان ساختمانی در حاشیه بزرگراه شهید محلاتی به کلانتری‌۱۲۱ سلیمانیه خبر داد که احتمال می‌دهد حادثه‌ای جنایی در ساختمان محل زندگی‌شان اتفاق افتاده باشد. او گفت: ساعتی قبل صدای مشاجره زوج همسایه را شنیده‌است، اما بعداً متوجه شده چند نفر جسم قالی پیچی را از ساختمان خارج کرده و با خودروی سواری از محل برده‌اند.

با حضور مأموران پلیس، زن صاحبخانه گفت که مشاجره آن‌ها دعوای زن و شوهری بوده که تمام شده است. زن ۴۲‌ساله وقتی نتوانست شوهرش را به پلیس نشان دهد، به همراه برادر ۳۵‌ساله‌اش که در محل حضور داشت به کلانتری منتقل شد. او در تحقیقات بعدی به قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: من و شوهرم صاحب دو پسر ۱۰ و ۱۲‌ساله هستیم.

از مدتی قبل به خاطر خانه‌ای که سندش به نام من است با هم اختلاف پیدا کردیم. شوهرم اصرار داشت سند خانه را به نامش منتقل کنم که قبول نکردم و با هم اختلاف پیدا کردیم. من تصمیم گرفتم شوهرم را تنبیه کنم، برای همین ماجرا را با برادرم در میان گذاشتم. به پیشنهاد برادرم قرار شد پسر دایی‌ام برای تنبیه او وارد عمل شود.

روز حادثه پسر دایی‌ام همراه یکی از دوستانش به خانه‌مان آمد. من بچه‌ها را به یکی از اتاق‌ها بردم و در را بستم. مدتی که گذشت پسر دایی‌ام وارد اتاق شد و گفت که شوهرم کشته شد که جسدش را از خانه بیرون بردند.

با اعتراف زن جوان و برادرش، تحقیقات برای بازداشت پسردایی او و دوستش به جریان افتاد تا این که روز گذشته مأموران موفق شدند، دوست او را بازداشت کنند. وی در بازجویی‌ها شرکت در قتل را انکار کرد و گفت من راننده مسافربر هستم. روز حادثه یکی از دوستانم به من گفت که دختر عمه‌اش با شوهرش اختلاف دارد و برای تنبیه شوهرش از او کمک خواسته است. او گفت که دخترعمه‌اش قبلاً از مردی برای این کار کمک گرفته بود. ان مرد در قبال تنبیه کردن شوهرش ۵۰ میلیون درخواست کرده بود، اما بعد از گرفتن پول غیبش زده بود. مرد جوان ادامه داد: من ان روز دوستم را مقابل خانه دخترعمه‌اش پیاده کردم و به دنبال کار خودم رفتم.

ساعتی بعد او تماس گرفت و خواست او را همانجا سوار کنم. وقتی مقابل ساختمان رسیدم گفت که در تنبیه زیاده روی کرده و موجب مرگ او شده است. من هم در انتقال جسد به او کمک کردم و با هم جسد را به باغ ویلای برادرزن مقتول در شهریار بردیم و دفن کردیم. بعد از به دست آمدن این طلاعات مأموران راهی باغ ویلا شده و جسد را کشف و به پزشکی قانونی منتقل کردند. تحقیقات پلیس برای بازداشت آخرین حلقه جنایت جریان دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۱۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان