//
کدخبر: ۳۳۴۹۸۲ //

تصادف ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و وانت نیسان سایپا در محور نقده به ارومیه ۳فوتی برجا گذاشت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌غربی از تصادف و برخورد 2 دستگاه (سواری پژو 405 و وانت نیسان سایپا) در محور نقده به ارومیه که منجر به آتش سوزی خودروها و فوت 3 نفر از سرنشینان خودروها شد، خبر داد.

تصادف 2 دستگاه سواری پژو 405 و وانت نیسان سایپا در محور نقده به ارومیه 3فوتی برجا گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال  احمر استان آذربایجان‌غربی امیر جعفرزاده اظهار داشت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه (سواری پژو ۴۰۵ و وانت نیسان سایپا) در محور نقده به ارومیه  منجر به آتش سوزی خودروها و فوت ۳ نفر از سرنشینان خودروها شده است.

وی ادامه داد: این حادثه ساعت ۱۵:۱۰ تاریخ ۱۴۰۰/۹/۲۶  در ۴۳ کیلومتری محور نقده به ارومیه، بالاتر ایلانلی داغی نرسیده به روستای جلبر اتفاق افتاد، که با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان  ،اعضا تیم نزدیکترین پایگاه برای رها سازی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی تصریح کرد: تیم پایگاه امدادو نجات جاده‌ای بین شهری حیدرآباد جمعیت هلال احمر شهرستان نقده بعد از حضور در محل حادثه که خودروها دچار آتش سوزی و ۳ نفر فوتی داشت، ضمن اقدام به اطفاء حریق کرده با استفاده از تجهیزات ست هیدرولیک  فوتی‌های گرفتار شده در داخل خودروها را رها سازی کرده پس‌از قراردادن درکیسه جسد  به مراجع ذیصلاح  و نیروهای انتظامی حاضر در صحنه تحویل دادند .

جعفرزاده خاطرنشان کرد:  با توجه به بارش برف و باران و لغزندگی جاده‌ها درمحورهای مواصلاتی، از رانندگان تقاضا داریم با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، احتیاط و دقت مضاعف در رانندگی از وقوع حوادث غیر قابل جبران‌ پیشگیری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۹۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان