//
کدخبر: ۳۳۴۹۶۱ //
یک مسئول اعلام کرد

رهاسازی ۸ دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک در اشنویه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از رهاسازی هر خودرو در محور فرعی اشنویه به ترگور توسط پایگاه امداد و نجات جاده آغ بلاغ اشنویه خبر داد.

رهاسازی 8 دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک در اشنویه
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان،امیر جعفرزاده در طی بارش برف و کولاک و گرفتار شدن خودروها تصریح کرد: امروز بیست و شش آذرماه، طبق اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات استان، بارش برف و کولاک در سه شهرستان ارومیه، سلماس و اشنویه آغاز شده که عملیات امدادرسانی در محور ارومیه به اشنویه و محور فرعی اشنویه به ترگور در حال انجام است.

وی در ادامه این امداد رسانی ها افزود: در محور جاده فرعی اشنویه به مرگور امدادرسانی توسط 2 تیم امدادی اعزامی از هلال احمر شهرستان اشنویه، یک تیم پایگاه امداد و نجات جاده ای آغبلاغ هلال احمر اشنویه و تیم دوم از شعبه مرکزی هلال احمر شهرستان به استعداد 7 نفر با دو دستگاه خودرو که یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروکمک دار مشغول امداد رسانی به خودروهای گرفتار در برف هستند.

جعفرزاده گفت: تیم های امدادی مستقر در محور اشنویه به ترگور بعد از رهاسازی 8 دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک به خودروهای مزبور به استعداد 24 نفر با توزیع اقلام خوراکی بین حادثه دیدگان، تیم اعزامی از پایگاه به محل پایگاه بازگشت ولی تیم پشتیبانی از مرکز شعبه جهت پوشش امدادی محور مواصلاتی در گیر برف و کولاک همچنان در منطقه حضور دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان افزود: الباقی محورهای مواصلاتی ترافیک روان بوده و تا زمان ارسال این خبر هیچ گونه گزارشی مبنی بر انسداد مسیر توسط مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان دریافت نشده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۹۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان