//
کدخبر: ۳۳۴۵۶۸ //

قتل بی رحمانه همسر با کمک هروئین

مرد ۴۷ ساله آمریکایی که همسرش را با آلوده کردن حبوبات به هروئین به قتل رسانده بود به حبس ابد محکوم شد.

 قتل بی رحمانه همسر با کمک هروئین
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از میرر، دادگاهی در ایالت میشیگان آمریکا مرد ۴۷ ساله را به جرم  قتل  بی رحمانه همسرش به حبس ابد محکوم کرد.
متهم"جیسون هریس" ۴۷ ساله به جرم قتل همسرش "کریستینا تامپوسن هریس "‌درسال ۲۰۱۴ میلادی در خانه اش در میشیگان آمریکا محکوم شناخته شد.
بنا بر اطلاعات پلیس این مرد برای بدست آوردن بیمه عمر یک میلیون و دویست هزار دلاری همسرش دو بار قصد جان وی را کرده اما در مرتبه اول موفق به انجام این کار نشده ولی بار دوم با آلوده کردن حبوبات غذا به هروئین زیاد باعث سکته قلبی وی شده است.
تحقیقات کارآگاهان پلیس نشان می دهد که "جیسون "  شوهر قاتل  تلاش ناموفقی برای استخدام یک قاتل برای کشتن "کریستینا" داشته است و از یک همکارش مواد مخدر خواسته است تا همسرش "بخوابد و نق نق زدن را کنار بگذارد.

او در نخستین اقدام خود برای قتل با کمک قاتل استخدامی مقدار زیادی مواد مخدر در نوشیدنی همسرش ریخته اما همسرش که به مزه نوشیدنی شکایت داشته تمام آن را نخورده است اما این هیولای قاتل دست بردار نبوده و در فرصتی مناسب حبوبات غذای همسرش را به  هروئین  زیادی آغشته کرده که باعث مرگش شده است.
روز گذشته قاضی دادگاه  میشیگان  آمریکا این متهم را یک هیولای دروغگو و خائن نامید که برای بدست آوردن پول همسرش را کشته تا بتواند زندگی جدیدی را برای خود آغاز کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۵۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان