//
کدخبر: ۳۳۴۳۷۸ //

پیرمرد تهرانی بعد از کتک های پرستار خانگی فوت کرد؟

پرستار خانگی که به اتهام کتک زدن یک پیرمرد و مرگ وی بازداشت شده مدعی است به خاطر غر زدن‌های پیرمرد او را کتک زده اما قصد قتل نداشته است.

پیرمرد تهرانی بعد از کتک های پرستار خانگی فوت کرد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعت ۷:۳۰ شامگاه جمعه ۱۹ آذر مرگ مشکوک مردی ۸۵ ساله در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد.

به‌دنبال اعلام این خبر، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و یکی از پسران این پیرمرد به تیم تحقیق گفت: پدرم به تنهایی در خانه‌اش زندگی می‌کرد و از آنجایی که توانایی انجام کارهایش را نداشت با یکی از شرکت‌های خدماتی تماس گرفته و مرد جوانی را به عنوان پرستار خانگی استخدام کردیم.

او ادامه داد: فرامرز کارهای پدرمان را انجام می‌داد اما آدم بداخلاقی بود و رفتار مناسبی با پدرمان نداشت تا اینکه ۱۰ روز قبل متوجه شدیم که این مرد ۴۰ ساله با پدرم درگیر شده و او را به‌شدت کتک زده است.

این درگیری در حدی بود که حال پدرم خیلی بد شد و ما مجبور شدیم او را به بیمارستان منتقل کنیم. چند روزی پدرم در بیمارستان بستری شد و پس از بهبود نسبی او را به خانه منتقل کردیم، اما حال پدرم نامساعد بود تا اینکه دیشب حالش خیلی بد شد و او را دوباره به بیمارستان منتقل کردیم که ساعاتی بعد تسلیم مرگ شد. حالا ما از این مرد جوان شکایت داریم و او را عامل مرگ پدرمان می‌دانیم.

به‌دنبال اظهارات مرد جوان، تحقیقات برای دستگیری فرامرز به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت ادامه یافت. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد فرامرز چند سال قبل در شهر زنجان به اتهام قتل دستگیر شده بود. طبق اسناد و مدارک موجود در پرونده فرامرز در جریان یک درگیری مقتول را هل داده بود که این حادثه منجر به قتل و دستگیری متهم شد، اما در نهایت فرامرز موفق شده بود با جلب رضایت اولیای دم و پس از تحمل حبس از زندان آزاد شده و به تهران کوچ کند. بدین‌ترتیب با شناسایی فرامرز؛ او بازداشت شد اما در تحقیقات مدعی شد که قصد قتل نداشته است. وی درباره ماجرای درگیری‌اش با پیرمرد گفت: او خیلی بداخلاق بود و مدام غر می‌زد و مرا اذیت می‌کرد. با کوچک‌ترین اتفاقی هم به من فحاشی می‌کرد. روز حادثه دوباره شروع به نق زدن کرد و من که از دست او بشدت عصبانی شده بودم ناخواسته او را کتک زدم اما قصدم کشتن او نبود.

با اعترافات متهم جوان، او در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و تحقیقات برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و میزان تقصیر فرامرز در این حادثه به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۳۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان