//
کدخبر: ۳۳۴۲۴۲ //

دستگیری جنایتکار بی‌رحم در مهرستان / راز قتل هولناک چه بود ؟

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مهرستان، سارق مسلح و عامل قتل مسلحانه مرد میانسال مهرستانی، پس از ۵ ماه فرار به دام افتاد.

دستگیری جنایتکار بی‌رحم در مهرستان / راز قتل هولناک چه بود ؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در سحرگاه چهارم تیرماه سال جاری، درپی قتل مسلحانه مردی ۵۴ در یکی از روستای‌های شهرستان مهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: با حضور کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی در صحنه مشخص شد که مقتول در زمان وقوع قتل، در منزل دوست خود بوده که فرد مسلح ناشناسی با ورود به منزل و تهدید وی درخواست سوئیچ خودروی او را کرده که پس از مقاومت مقتول با شلیک اسلحه کلاش او را به قتل رسانده و با برداشتن سوئیج و سرقت خودرو به همراه همدستش از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت:در نهایت با تحقیقات گسترده میدانی و انجام اقدامات تخصصی پلیس، عاملان این جنایت شناسایی و مشخص شد، متهمان پس از ارتکاب به قتل از شهرستان گریخته اند.

این مقام انتظامی گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده که به طور جد، در صدد دستگیری عاملان این جنایت بودند چند روز قبل از تردد قاتل اصلی در شهرستان مطلع و تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان گفت: سرانجام با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی، مخفیگاه متهم در یکی از روستا‌های شهرستان مهرستان شناسایی و صبح روز گذشته در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از ۵ ماه فرار دستگیر شد.

سردار طاهری با اشاره به کشف خودروی سرقت شده از مقتول در حیاط منزل قاتل گفت: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری دیگر همدست وی و کشف اسلحه استفاده شده در صحنه قتل کماکان ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۲۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان