//
کدخبر: ۳۳۳۳۱۷ //

سرقت مسلحانه در مامونیه زرندیه

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: نقشه سارقان برای انجام سرقت مسلحانه در شهر مامونیه ناکام ماند و ماموران انتظامی یکی از سارقان را به دام انداختند.

سرقت مسلحانه در مامونیه زرندیه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ «روح‌الدین یوسف‌وند» روز جمعه درباره جزئیات این عملیات پلیسی افزود: ساعت پنج بعدازظهر پنجشنبه با اعلام گزارشی مبنی بر اقدام سرقت مسلحانه در بخش مامونیه شهرستان زرندیه،  مأموران انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

وی عنوان کرد: پس از شلیک این سارقان مسلح به سوی پلیس در انجام عملیات تعقیب و گریز، مأموران انتظامی ضمن رعایت و استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح، با شلیک بهنگام به سوی متهمان موفق به دستگیری یکی از سارقان و کشف یک قبضه سلاح کمری از او شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه عنوان کرد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری دیگر سارق متواری ادامه دارد و  در بستر تحقیقات فنی مأموران پلیس تاکنون  مشخص شده که این سارقان مسلح ساکن یکی از استان‌های همجوار استان مرکزی و از مجرمان سابقه‌دار هستند.

سرهنگ یوسف‌وند با قدردانی از تعامل فراگیر شهروندان با پلیس در انجام  این عملیات موفقیت‌آمیز پلیسی از شهروندان خواست:  همواره به هشدارهای پلیسی توجه کرده و از لوازم ایمنی مناسب و دیگر تجهیزات هوشمند به منظور ارتقای ایمنی منازل خود، استفاده کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۳۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان