//
کدخبر: ۳۳۲۶۳۰ //

زن متاهل از سوی مرد با نفوذ مورد آزار قرار گرفت

حکم تبرئه مرد بانفوذ که متهم است که یک زن را آزار داده در دیوان عالی کشور شکسته شد تا وی بار دیگر در شعبه همعرض محاکمه شود.

زن متاهل از سوی مرد با نفوذ مورد آزار قرار گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

آزار جنسی یک زن در دادگاه مطرح شد متهم به آزار جنسی یک زن در دادگاه حاضر شد. آزار جنسی یک زن ماجرای عجیبی داشت. در آزار جنسی یک زن مردی بازداشت شد. متهم آزار جنسی یک زن برای بار دوم مطرح شد. در ادامه بیشتر از آزار جنسی یک زن بخوانید.

رسیدگی به این پرونده با شکایت زن جوانی به نام  پوپک آغاز شد. وی  که به پلیس آگاهی رفته بود از مردی با نفوذ که دوست همسرش بود شکایت کرد و مدعی شد مرد با نفوذ دوبار وی را آزاد داده است .

با این شکایت ماموران پلیس به بررسی پرداختند و پرونده برای رسیدگی به شعبه 6 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .

زن جوان در جلسه تحقیق گفت :من چند سال است با همسرم زندگی می کنم و مشکل خاصی با او ندارم.اگر چه همسرم مردی بی عاطفه است ولی به خاطر فرزندم با او زندگی می کنم.

این زن ادامه داد:  مدتی قبل دوست همسرم را که مردی با نفوذ  است در خیابان دیدم .او از من خواست تا سوار ماشینش شوم و مرا به خانه مان برساند .من سوار ماشین مرد جوان  شدم او  حرفهای نامربوطی زد و  به من پیشنهاد داد تا با او رابطه برقرار کنم .او  می گفت می داند شوهرم مرد بی عاطفه ای است .اما من قبول نکردم و از او خواستم تا مرا مقابل خانه مان از ماشین پیاده کند.

 این زن ادامه داد: من با کلید در خانه را باز کردم تا وارد خانه شوم. اما هنوز همه وسایل را به داخل خانه نگذاشته بودم  که یکباره مرد جوان را پشت سرم  ‌دیدم .او با یک قبضه کلت مرا تهدید به مرگ کرد و  مرا به داخل خانه هل داد. او گفت اگر به خواسته سیاهش تن ندهم مرا می‌کشد .او بدون توجه به التماس هایم دو بار مرا آزار داد و سپس خانه مان را ترک کرد. من از ترس شوهرم این راز را پنهان نگه داشتم .اما پس از مدتی شوهرم از اوضاع روحی من  و پیامک هایی  که بین من و دوست با نفوذش را رد و بدل شده بود به ماجرا پی برد و مرا از خانه بیرون کرد. حالا شوهرم حتی اجازه نمی‌دهد فرزندم را ببینم .من که حالا به چنین سرنوشتی دچار شده ام آمده‌ام تا از مرد با نفوذ شکایت کنم و برایش اشد مجازات می خواهم .

به دنبال اظهارات این زن مرد بانفوذ بازداشت شد اما زن جوان را دروغگو خواند .

وی پای میز محاکمه ایستاد و  گفت :این زن می خواست  با من رابطه داشته باشد اما چون قبول نکردم چنین شکایتی را علیه من مطرح کرد تا آبرویم را ببرد.

به دنبال اظهارات این مرد وی را از اتهام رابطه شیطانی تبرئه شد.

 اما با اعتراض  زن جوان پرونده در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و قضات عالی رتبه حکم تبرئه مرد با نفوذ را شکستند و اعلام کردند لازم است تحقیق درباره ادعای زن جوان تکمیل و تماس‌های تلفنی و پیامک‌های رد و بدل شده بین این زن و مرد بررسی شود .

به این ترتیب پرونده به شعبه همعرض فرستاده شد تا مرد جوان این بار در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۶۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان