//
کدخبر: ۳۳۲۲۶۵ //

حوادث رانندگی در ساوه سه فوتی و ۱۳ مصدوم بر جای گذاشت

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: حوادث رانندگی در جاده‌های این شهرستان ۲ روز اخیر سه فوتی و ۱۳ مصدوم بر جای گذاشت.

حوادث رانندگی در ساوه سه فوتی و ۱۳ مصدوم بر جای گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

«بهرام صیدی» روز چهارشنبه، اظهار داشت: یکی از این حوادث   بین یک دستگاه تریلر و خودروی سواری رخ داد که بر اثر آن ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۲ سرنشین دیگر نیز به شدت مصدوم شده و از سوی عوامل اورژانس برای پیگیری درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان کرد: این حادثه رانندگی در جاده قدیم ساوه - تهران و ورودی پل الغدیر رخ داد که ۲ تیم اورژانس پرندک و زاویه به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه عنوان کرد: همچنین در محور قدیم ساوه - همدان نیز عصر روز گذشته یک دستگاه  پژو پارس و سمند روبه‌روی روستای قیطانیه با هم برخورد کردند که بر اثر این تصادف یک نفر در دم فوت کرد و یک مصدوم نیز بر جای ماند که تیم اورژانس غرق‌آباد مسئولیت امدادرسانی به آسیب دیده‌ها را بر عهده داشت.

به گفته صیدی، در حادثه رانندگی دیگر روز چهارشنبه ۲ خودرو سواری در محور قدیم ساوه - تهران با هم برخورد کردند که بر اثر آن ۱۰ نفر مصدوم شدند.

وی توضیح داد: چهار نفر از این مصدومان سرپایی درمان گرفتند و ۶ نفر دیگر نیز به دلیل شدت جراحات برای پیگیری درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

شهرستان ساوه با داشتن ۱۴۷ کیلومتر آزادراه، ۱۱۰ کیلومتر بزرگراه و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی از محورهای شریانی و ارتباطی مناطق غربی کشور به پایتخت و استان های شمالی به مرکز و جنوب ایران محسوب می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۲۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان