//
کدخبر: ۳۳۱۸۵۰ //

آرمان چهارشنبه قصاص می شود

آرمان عبداللهی برای اجرای حکم قصاصش به قرنطینه منتقل شد تا روز چهارشنبه حکمش اجرا شود. این بار مشخص نیست اجرای حکم اعدام وی متوقف خواهد شد یا خیر.

آرمان چهارشنبه قصاص می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

آرمان عبدالعالی که پیش از این چهار بار در دو ماه گذشته اجرای حکمش به تعویق افتاده بود، امروز برای اجرای حکم به قرنطینه منتقل شد تا روز چهارشنبه این هفته برای اجرای حکم به پای چوبه دار در زندان رجایی شهر برود. قرار است به جز آرمان چند حکم دیگر هم این هفته اجرا شود.   

عبدالصمد خرمشاهی، وکیل آرمان در اینباره گفت: هنوز به ما به صورت رسمی ابلاغ نشده است، اما ما هم شنیده ایم که حکم این هفته اجرا می‌شود.  

آرمان متهم است اسفند ماه سال ۹۲ دختر مورد علاقه اش را به قتل رسانده است و جسدش را درون چمدان قرار داده و چمدان را در سطل زباله انداخته، اما هیچگاه جسد دختر ۲۱ ساله پیدا نشد.

او یکبار سال ۹۸ پای چوبه دار رفت، اما توانست مهلت بگیرد. در این زمان درخواست اعاده دادرسی کرد که پذیرفته شد و بار دیگر محاکمه شد. اینبار هم قضات رای به قصاص او دادند و با تائید حکمش در دیوان عالی کشور در لیست اجرای حکم قرار گرفت، اما در دو ماه گذشته ۴ بار اجرای حکم او به تعویق افتاد.  

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۸۵۰ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    بایداعدام شودتادروطن امنیت برقرارشود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان