//
کدخبر: ۳۳۱۸۰۳ //

حادثه هولناک برای دختر ۱۲ ساله!

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث کهگیلویه و بویراحمد از قطع انگشتان دختر ۱۲ ساله دهدشتی در دستگاه آبمیوه گیری خبر داد.

حادثه هولناک برای دختر ۱۲ ساله!
به گزارش فرتاک نیوز،

جهانبخش وحدت نژاد گفت: شب گذشته شنبه ۲۹ آبان ساعت  ۱۹:۱۸ طی تماس با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر گرفتاری دست راست دختر ۱۲ ساله در دستگاه آبمیوه گیری صنعتی در شهر دهدشت، بلافاصله پایگاه اورژانس شهری شماره ۲ شهری دهدشت  به محل حادثه اعزام و بعد از دو دقیقه به محل حادثه رسیدند.

وی افزود:  با توجه به اینکه دست مصدوم در دستگاه گیر کرده بود بلافاصله عملیات رها سازی توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ صورت گرفت و  مصدوم به همراه انگشتان قطع شده جهت درمان و تلاش برای پیوند به بیمارستان امام خمینی ره دهدشت  منتقل شد.

وحدت نژاد ادامه داد: در این حادثه تلخ که عامل اصلی آن مانند اغلب حوادث مشابه، بی احتیاطی و بی توجهی مصدوم متاسفانه دو انگشت دست مصدم کاملا قطع و دو انگشت دیگر دچار جراحت شدید شد.

به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث کهگیلویه و بویراحمد، وی به منظور پیشگیری از حوادث مشابه که حاصل آن در بیشتر موارد معلولیت مادام العمر مصدوم است به شهروندان توصیه کرد: والدین ضمن خودمراقبتی در هنگام استفاده از وسائل برقی مانندآسیاب، چرخ گوشت، آبمیوه گیری و سایر وسایل مشابه بطورحتم فرزندان خود را که مهارت استفاده از این وسایل را ندارند مراقبت نمایند و بعد از استفاده حتما دوشاخه دستگاه برقی را از پریز جدا کنند و یا به هرعلتی اگر برای چند لحظه هم از کنار چرخ گوشت دور می شوند دستگاه را خاموش و دو شاخه را از پریز جدا کنند تا شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۸۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان