//
کدخبر: ۳۳۱۷۶۷ //

همه چی از یک فحش ناموسی شروع شد+جزئیات

مرد جوان که در اوج مستی در پارکی در پاکدشت دست به جنایت زده بود پای میز محاکمه ایستاد و مدعی شد هنگام جنایت حال عادی نداشته است.

همه چی از یک فحش ناموسی شروع شد+جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

قتل در مستی در پاکدشت رخ داد. متهم قتل در مستی در یک درگیری دست به این جنایت زد. متهم قتل در مستی به جرم خود اعتراف کرد. اولیای دم برای قاتل قتل در مستی قصاص خواستند. قتل در مستی با استفاده از چاقو اتفاق افاد.14 تیرماه سال ۹۹ وقوع درگیری خونین در پارکی در پاکدشت به ماموران پلیس اعلام شد .در آن درگیری عابری پیاده به نام بابک که از  ناحیه سینه زخمی شده بود  به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات جان سپرد.

 شواهد نشان می‌داد بابک در حال عبور از پارک بود که بی دلیل با پسری به نام  آرش درگیر شد و در خون غلتید .

 ماموران پلیس به ردیابی آرش پرداختند و او را  بازداشت کردند.وی به قتل در حال مستی اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم پرداخت .

او  در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در آن جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند.

 وقتی آرش روبه روی قضات ایستاد گفت: آن روز با دوستانم در پارک نشسته بودیم و مشروب می خوردیم .من حال عادی نداشتم که با یکی از دوستانم درگیر شدم و به او فحش دادم .درگیری میان ما ادامه داشت و من و دوستم به یکدیگر فحش می دادیم. همان موقع بابک در حال عبور از پارک بود که نمی دانست من در حال فحاشی به دوستم هستم.او  به من اعتراض کرد .چون گمان می کرد به او فحاشی می کنم. ما سر همین موضوع با هم  درگیر شدیم.

من که حال طبیعی نداشتم گاز اشک آور ی را که در جیب داشتم بیرون آوردم و به صورت بابک زدم.سپس چند ضربه چاقو به او زده و من حتی به خاطر ندارم چند ضربه به او زدم‌ اما وقتی پزشکی قانونی جای  ۷ بریدگی روی بدن او  را اعلام کرد شوکه شدم.

 وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت:  باور کنید من اصلاً بابک را نمی شناختم و خصومتی به او نداشتم. وقتی به من اعتراض کرد و فحش ناموسی داد کنترلم را از دست دادم و به سمتش حمله ور شدم. من از قتل او پشیمان هستم.

 بنا بر این گزارش، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۷۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان