//
کدخبر: ۳۳۰۹۶۲ //

تنبیه بدنی شدید دانش آموز توسط معلم/جریان چه بود؟

ماجرای ضرب و شتم یک دانش‌آموز در فنوج چه بود؟

تنبیه بدنی شدید دانش آموز توسط معلم/جریان چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

معلمی در یکی از مدارس سیستان و بلوچستان، دانش‌آموز پسری را به شدت تنبیه می‌کند؛ این در حالی است که تنبیه بدنی در مدارس کشور ممنوع است.

به تازگی تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که معلمی در کلاس درس اقدام به ضرب و شتم یک دانش‌آموز می‌کند؛ این تصاویر دلخراش واکنش هایی را به دنبال داشت.

ماجرا از این قرار است که شوخی بیش از حد و ایجاد بی نظمی توسط دانش آموز علیرغم تذکرهای داده شده اما کار دست وی داد و باعث شد تا معلم فنوجی کنترل خود را از دست داده و دانش آموز را مورد ضرب و شتم قرار دهد.

انتشار این خبر حساسیت رسانه‌ها و افکار عمومی را برانگیخت و خوشبختانه با واکنش سریع مسئولان آموزش و پرورش استان مواجه شد.

ایجاد بی نظمی توسط دانش آموز، کنترل خشم معلم را از دست داد

تیمور مبارکی، رئیس اداره آموزش و پرورش فنوج بیان کرد: از همان لحظه ای که این اتفاق  به وقوع پیوست بلافاصله کمیته نظارت شهرستان فنوج تشکیل و مصوب شد یک تیم نظارتی به صورت عملیاتی،  در محل دبیرستان شهید رجایی حاضر و از مجموعه کارکنان، دبیران و دانش آموزان تحقیق و تفحص صورت گیرد که به چه دلیل و با چه کیفیتی این اقدام شنیع صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بعد از تحقیق، دبیر خاطی و مدیر آموزشگاه به صورت جداگانه به واحد ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش شهرستان احضار و از آنها توضیح خواسته شد.

این مسئول افزود: دبیر خاطی با اقرار به عمل خود مبنی بر تنبیه بدنی دانش آموز اظهار ندامت و پشیمانی کرده که در آن لحظه متاسفانه کنترل خود را از دست داده ام.

مبارکی اذعان کرد: به گفته معلم خاطی این ضرب و شتم بعد از چندین بار تذکر به دانش آموز که "لطفا ساکت باش و نظم کلاس را برهم نزن"، در نهایت مجبور به برخورد فیزیکی و تنبیه وی شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش فنوج اظهار کرد: در جلسه بعدی کمیته نظارت شهرستان برای دبیر خاطی تذکر درج در پرونده، جابجایی به آموزشگاه دیگر و گرفتن تعهد مصوب شده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۹۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان