//
کدخبر: ۳۲۹۸۰۰ //

جزئیات تصادف مرگبار اتوبوس در کردستان

تصادف مرگبار یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با یک دستگاه کشنده ولوو ۳ کشته و ۱۹ زخمی برجای گذاشت.

جزئیات تصادف مرگبار اتوبوس در کردستان
به گزارش فرتاک نیوز،

یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با یک دستگاه کشنده ولوو ساعت 10 دقیقه بامداد در محور سقز - دیواندره در حدفاصل منطقه ایرانخواه و صاحب محدوده روستای جنیان با هم برخورد کرده که منجر به 3 کشته و زخمی شدن 22 نفر شد.

مهدی خوش‌قدم، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان درباره جزئیات این حادثه، با بیان اینکه به محض اطلاع از این حادثه پنج تیم عملیاتی به این محور اعزام شد، اظهار داشت: در این تصادف به 22نفر حادثه‌دیده امدادرسانی شد به‌طوری‌که 5نفر در صحنه تصادف به صورت سرپایی مداوا و 17 نفر نیز با همکاری فوریت‌های پزشکی 115 و آتش‌نشانی به مراکز درمانی سقز منتقل شد.

سرهنگ عیسی گوهری، فرمانده پلیس‌راه استان کردستان نیز با اعلام خبر تصادف مرگبار در جاده  سقز-دیواندره، درباره جزئیات این حادثه می‌گوید: یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با یک دستگاه کشنده ولوو ساعت 10 دقیقه بامداد در محور سقز - دیواندره در محدوده روستای جنیان برخورد کرده که منجر به 3 کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هم‌وطنانمان شد.

وی افزود: بر اثر این تصادف 2 نفر در محل تصادف کشته شده و یک نفر از مسافران خانم که حالش وخیم بود بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان باخت و از افراد مصدوم حادثه نیز حال 2 نفر دیگر وخیم است.

گوهری با بیان اینکه علت حادثه توجه‌نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده اتوبوس بود، گفت: اتوبوس از استان کرمانشاه به سمت استان آذربایجان غربی در حال تردد بوده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۸۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان