//
کدخبر: ۳۲۹۶۰۶ //

دختر جوان بر اثر سقوط از یک ساختمان ۶ طبقه در فردیس جان باخت

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از وقوع حادثه سقوط از بلندی یک نوجوان ۱۴ ساله در شهرک ارم این شهرستان خبر داد.

دختر جوان بر اثر سقوط از یک ساختمان ۶ طبقه در فردیس جان باخت
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ  کامران ملکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر فوت یک نوجوان بر اثر سقوط از بلندی در شهرک ارم شهرستان فردیس، بلافاصله ماموران گشت کلانتری 12 اهری به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه و انجام تحقیقات متوجه شدند که یک دختر 14 ساله در حین پاک کردن شیشه پنجره منزلشان بوده که ناگهان به دلیل بی احتیاطی از طبق ششم ساختمان به پایین سقوط کرده و در دم جان باخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: با حضور عوامل اورژانس مرگ نامبرده تایید، در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع ذی ربط ارسال شد.

سرهنگ ملکی در پایان به شهروندان توصیه کرد حتماً در حین انجام امور و کارهای خود نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد حوادث تلخ این چنین نباشیم.

 55 هزار نخ سیگار و 7 هزار کاپوچینوی قاچاق در کرج کشف شد 

 سرهنگ مهدی افشاری در جمع خبرنگاران در مورد کشفیات پلیس امنیت اقتصادی اظهار داشت: تیم عملیات پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی در بازار سیگار میدان کرج به یک دستگاه پراید وانت مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که خودرو حامل مقدار زیادی سیگار قاچاق است که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی خودرو توقیف و به پلیس اقتصادی منتقل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با بیان اینکه در بازرسی تکمیلی از خودروی توقیف شده 55 هزار نخ انواع سیگار و 410 بسته تنباکو خارجی قاچاق با مارک‌های مختلف کشف شد، بیان کرد:  در این رابطه یک  متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز  حین گشت زنی در آزادراه قزوین به سمت کرج حوالی ترمینال شهید کلانتری به یک دستگاه خودروی تاکسی مشکوک و جهت بررسی، با هماهنگی مقام قضائی خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ افشاری افزود: پس از متوقف کردن و بررسی خودرو تعداد 30 کارتن کاپوچینو به تعداد 7هزار و 200عدد کشف شد که بلافاصله متهم دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس امنیت اقتصادی انتقال داده شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه کلیه کالاهای قاچاق توقیف و تحویل مراجع قضائی شدند، بیان داشت: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۶۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان