//
کدخبر: ۳۲۸۶۵۱ //

قتل مرد تهرانی با ضربات بلوک سیمانی در خانه متروکه !

قتل مرد ناشناس با ضربات بلوک سیمانی در یک خانه متروکه در منطقه شادآباد رقم خورد.

قتل مرد تهرانی با ضربات بلوک سیمانی در خانه متروکه !

قتل مرد تهرانی در خانه متروکه رقم خورد. مرد ناشناس در منطقه شادآباد به قتل رسید. تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که مرد جوان با ضربات بلوک سیمانی به قتل رسیده است. بازپرس ویژه قتل دستور تحقیقات برای دستگیری 2 مرد که در این  قتل  نقش داشتند را صادر کرد.

به گزارش فرتاک نیوز؛  عصر شنبه اول آبان ماه سال جاری ماموران پلیس تهران در جریان پیدا شدن جسد یک مرد در خانه ای متروکه در منطقه شادآباد قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیق وارد عمل شدند.

ماموران با حضور در صحنه جرم که زمین های کشکاورزی شادآباد است با جسد یک مرد جوان روبرو شدند و همین کافی بود تا ماجرای قتل مرد جوان به بازپرس ویژه قتل مخابره شود.

بدین ترتیب بازپرس ساسان غلامی همراه تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه و بررسی صحنه جرم در صحنه جرم حضور پیدا کردند.

 

کارآگاهان در تحقیقات پلیسی پی بردند که مرد جوان با ضربات بلوک سیمانی به سرش به قتل رسیده است و در ادامه کارآگاهان به سراغ پیرمردی رفتند که ماجرای قتل را به پلیس گزارش کرده بود.

پیرمرد در تحقیقات پلیسی گفت: 2 مرد به سمت من آمدند و یکی کاز آنها ادعا کرد یکی از دوستانشان فوت کرده و می خواهد مرگ او را به پلیس گزارش دهند که گوشی موبایل را گرفتند و در حالیکه قصد داشتند شماره پلیس را بگیرند به سرعت پا به فرار گذاشتند.

وی افزود: وقتی آنها فرار کردند به سمت خانه متروکه رفتم که با جسد مرد جوان که غرق خون روی زمین افتاده بود روبرو شدم.

کارآگاهان در ادامه به بررسی جسد پرداختند و هیچ مدرکی از وی به دست نیامد و بازپرس پرونده دستور داد تا جسد مرد ناشناس برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شود.

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیسی به دستور بازپرس غلامی از شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران، برای شناسایی عاملان این جنایت و شناسایی جسد مرد جوان در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۶۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان