//
کدخبر: ۳۲۸۴۵۱ //

باورنکردنی/نفوذ پلیس تهران در شبکه های هرمی!

سردسته های یک شرکت هرمی ،طعمه هایشان را مجبور می کردند برای دریافت پول به بهانه خرید خودرو به خانواد هایشان دروغ بگویند.

باورنکردنی/نفوذ پلیس تهران در شبکه های هرمی!
به گزارش فرتاک نیوز،

وقتی مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ با خبرشدند یک گروهی در قالب یک شرکت هرمی در یکی از مناطق تهران فعالیت گسترده ای را آغاز کردند بلافاصله پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیمی از کارآگاهان پلیس برای دستگیری عوامل این شبکه هرمی راهی محل موردنظر شدند.

اطلاعات به دست آمده از آن حکایت داشت که اعضای این شرکت هرمی در یک واحد مسکونی به صورت مخفیانه درحال عملیات هستند. به این ترتیب بود که کارآگاهان محل موردنظر را  به محاصره خود در آوردند و در عملیاتی غافگیرانه همه اعضای فعال در این شرکت را دستگیر کردند.

برخی از افراد دستگیر شده در همان بازجویی هایی اولیه اعتراف کردند که توسط برخی از افراد آشنا وارد این کار شده اند.حتی پدر یکی از افراد دستگیر به پلیس گفت: مدتی قبل یکی از دوستان پسرم تماس گرفت و گفت در تهران کار مناسبی پیدا کرده است. او مدعی بود که حدود 6 میلیون تومان درآمد ماهانه خواهی داشت . من هم که دیدیم موقعیت خوبی است پسرم را راهی کردم.

پیرمرد گفت: مدتی بعد پسرم تماس گرفت و اعلام کرد برای کار در شرکت باید60  تومان به عنوان پیش پرداخت قسط اولیه خودرو بدهم . من هم کشاورز بودم و این پول را نداشتم . با بدبختی این پول را از چند نفر قرض گرفتم و فرستادم اما حالا متوجه شدم که پای شرکت هرمی در میان است.

به این ترتیب متهمان پس از بازجویی برای رسیدگی بیشتر به اتهامات آنها تحویل مراجع قضایی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۴۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان