//
کدخبر: ۳۲۷۹۹۷ //

ناپدید شدن مرموز زینب سادات شریعت در تهران/نامادری بازداشت شد!

نامادری زینب شریعت در پرونده مفقودی این دختر 10 ساله ناپدید شد.

ناپدید شدن مرموز زینب سادات شریعت در تهران/نامادری بازداشت شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

زینب شریعت نام دختری 10 ساله است.زینب شریعت حدود سه سال قبل به طرز مرموزی ناپدید شد.پدر زینب شریعت به عنوان مظنون پرونده بازداشت شد.حالا نامادری زینب شریعت هم بازداشت شده است.مادر زینب شریعت برای دخترش بی تابی زیادی می کند.سه سال و نیم از زمانی که محبوبه برای آخرین بار دخترک خود را دید می گذرد.آن روز پدر زینب که قبلا از مادر زینب جدا شده بود،زینب را از مسئولان مدرسه تحویل گرفت و دیگر اجازه دیدار به مادر زینب نداد.

تا اینکه زینب به طور ناگهانی ناپدید شد و در حالی که پدر او سناریوهای مختلفی در مورد گم شدن دختر کوچولو مطرح کرد،با تحقیقات پلیسی پدر زینب به عنوان مظنون پرونده مفقودی او بازداشت شد.

مادر زینب در گفتگو با خبرنگار در مورد آخرین وضعیت پرونده مفقود شدن دخترش گفت:«پدر زینب هنوز در زندان است و نامادری زینب هم به عنوان مظنون پرونده بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت اما بعد با قید وثیقه آزاد شد.»

ماجرای گم شدن زینب چه بود؟

زینب از اردیبهشت ماه سال 97 دیگر مادر خود را ندید.ماجرا از این قرار بود که پدر زینب به نام مجتبی با شناسنامه های سفید 4 زن را به ازدواج خود در آورد که زینب حاصل ازدواج سوم او بود.

مجتبی چندماهی اصرار داشت دخترش را نزد خود ببرد یا 100 میلیون تومان پول از همسر سابق خود دریافت کند. این کشمکش ها ادامه داشت تا اینکه پدر زینب دخترش را از مسئولان مدرسه تحویل گرفته و برای همیشه او را از مادر خود جدا کرد.

محبوبه در گفتگو با خبرنگار گفت: از آن روز به بعد هرچقدر تلاش کردم تا زینب را ببینم به در بسته خوردم. مجتبی هربار بهانه ای می آورد که من زینب را نبینم. پس از دوندگی های قضایی از دادگاه حکم ملاقات دخترم را گرفتم اما همسر سابقم یک روز نزد من آمد و گفت که زن چهارم زینب را به خانواده ای که بچه احتیاج دارند سپرده است. مجتبی درخواست که که با یکدیگر از همسرش شکایت کنیم اما زمانی که ماموران آگاهی مجتبی را دستگیر کردند او این بار اظهارات دیگری مطرح کرد. مجتبی در بازجویی ها گفت: زینب را به یک ساقی در محله شوش فروخته است با تحقیقات ماموران پلیس مجتبی برای چندمین بار اعتراف تازه ای کرد او این بار گفت که به زینب قرص های روانگردان داده است و بعد پیکر او را در نزدیکی جاده پاکدشت رها کرده است. پلیس هم هیچ مدرکی یا جسدی آنجا پیدا نکرده و برای همین من مطمئنم دخترم زنده است.

محبوبه ادامه داد: به علت اینکه جر و بحث پیامکی بین من و مجتبی قبل از تحویل گرفتن زینب از مدرسه رخ داده بود، مجتبی حکم جلب مرا داشت و برای همین نتوانستم در آن زمان آنجا حضور داشته باشم.

زینب از دیدن مادرش محروم شد!

به گفته مادر زینب ، مجتبی پدر زینب کوچولو در گام اول تحقیقات پلیسی اعتراف کرد که هراقدامی که انجام داده براثر فشار های همسر چهارمش بود و حتی دلیل این اقدام شیطانی اش را هم فشار های همسر چهارمش عنوان کرده است. همسر مجتبی از وجود اسم زینب در شناسنامه مجتبی شاکی بود و به هر طریقی دوست نداشت زینب در زندگی مجتبی باشد اما این زن در بازجویی ها همه چیز را انکار کرد و مشخص نیست این ادعاهای مجتبی که در حال حاضر بازداشت است یک دروغ دیگر نیست.

ناپدید شدن مرموز زینب سادات شریعت در تهران

محبوبه بخشنده مادر زینب سادات شریعت ادامه داد: پدر زینب با همسر چهارمش اختلاف داشت و همسرش نمی دانست مجتبی بچه دیگری دارد. من زینب را تنها و بدون پدر بزرگ کردم با وجود همه اینها و فشارهایی که همسر مجتبی به او آورد عاقبت همسر چهارم مجتبی هم مثل بقیه همسرانش از او جدا شد.

وی ادامه داد: 3 سال پیش زینب به علت خرابی دندان هایش باید عمل می شد و برای این عمل اجازه مجتبی لازم بود وقتی که مجتبی را پیدا کردیم او برای حضانت زینب 100 میلیون تومان درخواست کرد کاش هیچوقت زنگ نمی زدم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۹۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان