//
کدخبر: ۳۲۶۵۶۸ //

مرگ جانگداز خانواده ۴ نفره در منطقه گنجگان

تراژدی وقتی غیر قابل دیدن و شنیدن و باور نکردنی است که یک خانواده چهار نفره اعم از پدر و مادر جوان ۳۴ و ۳۵ ساله و فرزندان خردسال آنها در جاده‌های مرگ استان جان خود را از دست می‌دهند.

مرگ جانگداز خانواده 4 نفره در منطقه گنجگان
به گزارش فرتاک نیوز،

داستان تصادف‌های خونین و مرگبار در جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد به تراژدی تبدیل شده که همه وقته خبرهای ناگواری از جاده‌های استان شنیده می‌شود.

از محور گچساران- بهبهان گرفته تا یاسوج- بابامیدان و یاسوج به شیراز و یاسوج به اصفهان و حتی جاده های فرعی و روستایی شاهد اخبار ناگواری هستیم که تعداد زیادی از هموطنان و هم استانی‌ها را در طول سال به کام مرگ می‌فرستند.

اما تراژدی وقتی غیر قابل دیدن و شنیدن و باور نکردنی است که یک خانواده چهار نفره اعم از پدر و مادر جوان ۳۴ و ۳۵ ساله و فرزندان خردسال آنها در جاده‌های مرگ استان جان خود را از دست می‌دهند.

تصادف در محور یاسوج شیراز در پیچ گنجگان در یکی از نقاط حادثه‌خیز این محور هنگامی رخ داده که از زیر جاده به دلیل چشمه زار بودن و جاری شدن و لغزنده شدن آسفالت به همراه پیچ خطرناک گنجگان خانواده چهار نفر را به کام مرگ می‌فرستد که البته در این بین تخطی از سرعت مطمئنه نیز خود یکی از دلایل این حادثه خونبار است.

مسئولان استان باید از این حادثه درس عبرت گرفته و فکر کنند روزی خانواده خودشان پدر، برادر، مادر، پسر و دختر خودشان با چنین سهل انگاری‌هایی قربانی جاده‌های غیر استاندارد استان می‌شوند.

حال با جان باختن این خانواده چهار نفره مسئولان دست روی دست نگذارند و برای حذف این پیچ و سایر نقاط حادثه خیز و همچنین رفع لغزندگی به دلیل چشمه‌زار بودن آن از خود حرکتی نشان دهند.

معلوم نیست که حادثه امروز آخرین تصادف در این نقطه باشد که آب در روی آسفالت در زمستان سخت گنجگان و یخبندان خانواده دیگری را به کام مرگ خواهد فرستاد.

فرمانده پلیس راه استان در گفت‌وگو با فارس به حادثه اشاره می‌کند که در پیچ گنجگان یکی از نقاط حادثه خیرز محور شیراز- یاسوج رخ داده همان نقطه ای که آب در سطح جاده روان است و لغرندگی جاده را به دنبال دارد و البته تخطی از سرعت مطمئنه از دیگر دلایل این حادثه بوده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۵۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان