//
کدخبر: ۳۲۶۳۵۰ //

این دزد به عزاداران اربعین هم رحم نکرد

مرد معتاد با سودجویی از نذری پزان اربعین سرقت می کرد.

این دزد به عزاداران اربعین هم رحم نکرد
به گزارش فرتاک نیوز،

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: معتاد ٣١ ساله‌ای که به نام نذری‌پزان اربعین به سرقت در سمنان اقدام می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

سردار عبدالله حسنی عصر دوشنبه به رسانه ها افزود: با دریافت شکایتی مبنی بر سرقت هاون توسط فردی که خود را نماینده پخت نذری در مراسم اربعین حسینی معرفی کرد، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات بعدی پلیس مشخص شد فردی در آستانه اربعین حسینی با مراجعه به منازل و معرفی خود به عنوان نماینده پخت نذری از ساکنان درخواست هاون می کرد و پس از دریافت آن، متواری می شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: با پیگیری های ویژه و بکارگیری شگردهای خاص، متهم این پرونده شناسایی و هماهنگی لازم برای دستگیری وی انجام شد.

به گفته حسنی، در عملیات منسجم ماموران کلانتری ۱۱ شهداء سمنان، متهم در مخفیگاهش در سمنان دستگیر شد و تحت بازجویی فنی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: متهم ۳۱ ساله است که به شدت به ماده مخدر صنعتی و خطرناک شیشه اعتیاد دارد و برای تامین هزینه‌های اعتیادش با این شگرد ناجوانمردانه دست به ۴۵ فقره سرقت هاون زد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با انتقاد از بی‌توجهی به هشدارها و توصیه های پلیس، از عموم مردم خواست در صورت مراجعه این گونه افراد به منزل، در ابتدا از آنان تقاضای کارت شناسایی معتبر کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، بی درنگ موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۳۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان