//
کدخبر: ۳۲۵۰۹۳ //

پلیس تهرانی در خیابان پیروزی به قتل رسید!

مرد میانسالی که بازنشسته نیروی انتظامی بود هنگام ورزش صبحگاهی به طرز مرموزی در خیابان پرواز در حوالی خیابان پیروزی تهران با ضربات چاقو به قتل رسید.

پلیس تهرانی در خیابان پیروزی به قتل رسید!
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعت‌۶:۳۰ صبح دیروز چهارشنبه سی‌و‌یکم شهریور امسال قاضی محمد حسین زارعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس مأموران کلانتری‌۱۲۸ تهران‌نو از قتل مرد میانسالی در خیابان پرواز حوالی منطقه پیروزی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد ۶۰‌ساله‌ای به نام احمد روبه‌رو شدند که با ضربات چاقو به شکمش به قتل رسیده‌بود.

بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد احمد بازنشسته نیروی انتظامی است که جسدش در نزدیکی خانه‌اش از سوی مرد رهگذری کشف می‌شود. مأموران پلیس جسد وی را در حالی کشف کردند که مقتول با لباس ورزشی بود که نشان می‌داد، وی ساعتی قبل برای ورزش به یکی ازپارک‌های نزدیک خانه‌اش می‌رود و در آنجا از سوی فرد یا افرادی با چاقو زخمی می‌شود. پس از این مرد میانسال که خون زیادی از بدنش خارج شده‌است تصمیم می‌گیرد خودش را به خانه‌اش برساند و خانواده‌اش را در جریان حادثه قرار دهد که در نزدیکی خانه‌اش به خاطر شدت جراحات و خونریزی شدید بی‌هوش می‌شود و روی زمین می‌افتد و زمانی که خانواده‌اش بالای سرش حاضر می‌شوند مشاهده می‌کنند که او فوت کرده‌است.

از سوی دیگر مشخص شد رهگذری که موضوع را به مأموران پلیس و خانواده مقتول خبر داده‌است، لحظاتی قبل از مرگ احمد شنیده است که او گفته «آی دزد» و بعد فوت کرده است. رهگذر گفت: در حال عبور از خیابان بودم که دیدم مردی خونین روی زمین افتاده است. به سرعت به طرفش رفتم که قبل از رسیدن به او صدایی از وی به گوشم رسید که گفت «آی دزد». او به سختی نفس می‌کشید و وقتی بالای سرش حاضر شدم دیگر جان در بدن نداشت که لحظاتی بعد اهالی آن محل جمع شدند و خانواده‌اش هم از خانه بیرون آمدند و داد و شیون آن‌ها به آسمان بلند شد.

گفته‌های رهگذر در حالی بود که مأموران در بازرسی بدنی از مقتول دریافتند هیچ یک وسایل او مانند تلفن همراه و کیف سرقت نشده است.

یکی از اعضای خانواده وی گفت: مقتول بازنشسته نیروی انتظامی بود و در راه آهن خدمت می‌کرد. او با هیچ کسی دشمنی و مشکلی نداشت و هر روز صبح برای ورزش از خانه بیرون می‌رفت و ساعتی بعد دوباره به خانه برمی‌گشت. امروز هم صبح خیلی زود برای ورزش بیرون رفت تا اینکه دقایقی قبل از طریق همسایه متوجه شدیم احمد داخل خیابان نزدیک خانه‌مان زخمی افتاده است. وقتی بالای سرش رسیدیم او فوت کرده بود.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه دو فرضیه برای کارآگاهان جنایی مطرح شد. اول اینکه سارق یا سارقانی به قصد سرقت با مقتول درگیر شده و او را زخمی کرده اند و زمانی که دیده‌اند او حالش بد است از سرقت منصرف شده و از محل گریخته‌اند. دوم اینکه مقتول به خاطرموضوع دیگری با فرد یا افراد دیگری درگیر شده و با ضربات چاقوی زخمی و به کام مرگ رفته است. جسد مقتول در پایان برای انجام آزمایش‌های لازم به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۰۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان