//
کدخبر: ۳۲۴۶۲۵ //

آتش سوزی مهیب در پامنار تهران

آتش سوزی مهیبی در پامنار تهران رخ داد

آتش سوزی مهیب در پامنار تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت 09:10 دقیقه صبح روز گذشته پس از تماس کسبه بازار تهران با سامانه 125 مبنی بر خروج دود و آتش از داخل انباری در خیابان امیرکبیر، خیابان پامنار، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی با توجه به حساسیت موقعیت محل، آتش نشانان ایستگاه های 1، 4 و خودروی مستقر در ستاد بحران منطقه 12 به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی را به محل حادثه اعزام کرد.

انبار مواد کاغذی در پامنار آتش گرفت

حسن طاهرخانی افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران درباره این آتش سوزی گفت: آتش سوزی در یک انبار قدیمی به وسعت تقریبی 100 مترمربع با سقف شیروانی اتفاق افتاد و طی آن قسمت های مختلف این انبار که محل دپوی لوازم های مختلف کاغذی بود، آتش گرفت.

زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی تمام انبار کاملا شعله ور شده بود و دود و شعله به حدی بود که از فاصله های دور کاملا قابل مشاهده بود.

طاهرخانی درباره چگونگی عملیات آتش نشانان ابراز داشت: با توجه به احتمال سرایت آتش سوزی به دیگر انبار ها و مغازه ها، نیروهای آتش نشانی بی درنگ به چندین گروه عملیاتی تقسیم شدند.

وی با اشاره به این که این حادثه مصدومی نداشت، خاطرنشان کرد: علت بروز این آتش سوزی هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۶۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان