//
کدخبر: ۳۲۳۵۴۷ //

پشت پرده ماجرای ترور پشت فرمان خودرو!

دو متهم فراری در پرونده قتل جوان گرگانی بازداشت شده و به اتهام خود اعتراف کردند.

پشت پرده ماجرای ترور پشت فرمان خودرو!
به گزارش فرتاک نیوز،

قتل گرگان 7 خرداد اتفاق افتاد.در قتل گرگان یک کشاورز جوان در خودرو خود با شلیک اسلحه کشته شد.بعد از قتل گرگان متهمان شناسایی و دستگیر شدند.علت وقوع قتل گرگان اختلافات مالی بین چند برادر بود.رسیدگی به پرونده قتل گرگان در جریان قضایی قرار دارد.

7 خرداد ماه امسال کلیپ کشف جسد یک جوان گرگانی در جاده هاشم آباد گرگان در فضای مجازی منتشر شد و کاربران را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

در این کلیپ دیده می شد که جوانی پشت فرمان خودرو خود به ضرب گلوله به قتل رسیده است.بلافاصله تحقیقات پلیس برای یافتن ردی از عاملان جنایت آغاز شد و یک پدر و پسر به عنوان مظنونین اصلی این جنایت بازداشت شدند.

آنها در اعترافات خود گفتند که برای ارتکاب قتل، اجیر شده بودند و به همراه دو فرد دیگر صبح روز حادثه سوار بر خودرویی شده و مقتول به نام محمود را به گلوله بستند.

این در حالی بود که دو متهم دیگر پرونده تا حدود دو ماه بعد از وقوع حادثه  بازداشت نشده بودند که سرانجام مخفیگاه آنها هم توسط پلیس شناسایی شد و متهمان دستگیر شدند.

سرهنگ کارآگاه مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار رکنا در خصوص این خبر گفت:" مقتول یکی از کشاورزان آن منطقه و از اهالی روستای هاشم آباد بود که به قصد سرکشی به زمین های کشاورزی از منزل خارج شده بوده است.بلافاصله تحقیقات کارآگاهی پلیسی با حضور بازپرس ویژه قتل آغاز شد.مدتی قبل دو متهم متواری نیز دستگیر شدند.در حال حاضر پرونده در از مرحله رسیدگی در اداره آگاهی خارج شده و در اختیار مقامات قضایی قرار دارد.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۵۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان