//
کدخبر: ۳۲۱۴۷۹ //

عکس های برهنه دختر جوان آبرو ریزی به پا کرد

ازدواج مجازی با زور و تهدید سبب شد آبروی دختر جوان در شهر برود.

عکس های برهنه دختر جوان آبرو ریزی به پا کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

عکس های برهنه دختران وقتی در فضای مجازی پخش می شود با این عکس های برهنه آبروی شان می رود. عکس های برهنه را افراد پلید و شیطان صفت منتشر می کنند. این بار عکس های برهنه دختر بیرجندی توسط مردی که ادعا می کرد می خواهد با او ازدواج کند پخش شد . این دختر جوان وقتی عکس های برهنه اش پخش شد از این مرد پلید شکایت کرد.

زن جوان بیرجندی با مراجعه به پلیس فتای استان خراسان جنوبی مدعی شد فردی در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی او کرده و با ارسال پیام‌های تهدیدآمیز و فحاشی برای او مزاحمت ایجاد کرده است.

شاکی پرونده در بخش دیگری از اظهاراتش به مأموران گفت که چندی پیش در فضای مجازی با متهم آشنا شده است. متهم مدعی شده که قصدش ازدواج با شاکی است و برای همین می‌خواهد قبل از ازدواج او را بهتر بشناسد.

این رابطه مجازی شاکی با متهم ادامه داشته و هرچه از عمر این دوستی می‌گذشته شخصیت واقعی متهم برای زن جوان واضح‌تر می‌شده است.

زن جوان به دلیل اعمال ناشایست و خوی تند‌ متهم به این رابطه پایان می‌دهد اما مرد جوان با تهدید شاکی پرونده، علاوه بر انتشار عکس‌های خصوصی او برایش ایجاد مزاحمت می‌کند.

باگشوده شدن این پرونده تحقیقات سایبری انجام و متهم در مدت کوتاهی شناسایی و دستگیر شد. این مرد جوان در رویارویی با مدارک و مستندات پرونده به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و در اظهاراتش گفت: با توجه به علاقه‌ای که به شاکی داشته و از سویی نمی‌خواسته او را از دست بدهد مرتکب چنین جرمی شده است.

به گفته سرهنگ علی محمدپور، رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی مرد جوان که از این اقدام خود سخت پشیمان بود برای سیر مراحل قضایی در اختیار دادسرا قرار گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۴۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان