//
کدخبر: ۳۲۱۱۵۹ //

برخورد پیکان وانت با موتورسیکلت یک کشته برجا گذاشت

رئیس پلیس راه استان البرز از برخورد خودرو پیکان وانت با یک موتورسیکلت در محورهای مواصلاتی چهارباغ خبر داد و گفت: در این حادثه راکب موتورسیکلت جان خود را از دست داد.

برخورد پیکان وانت با موتورسیکلت یک کشته برجا گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

 رضا گودرزی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور ملک آباد به عرب آباد شهرستان چهارباغ، بلافاصله مأموران پلیس راه کمالشهر برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد که یک موتورسیکلت در ۳ راه خلیج فارس در حال تردد بوده که ناگهان یک خودرو پیکان وانت سد راه او شده و با موتورسیکلت برخورد می‌کند که متأسفانه در اثر این برخورد، راکب موتورسیکلت به علت شدت صدمه وارده در دم جان خودش را از دست می‌دهد.

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به تأیید فوت راکب موتورسیکلت از سوی عوامل اورژانش، اظهار داشت: کارشناسان علت حادثه را عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده خودرو پیکان وانت اعلام کرده‌اند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و ارسال آن به مراجع قضائی از سوی عوامل انتظامی، خاطرنشان کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و عمل به توصیه‌های پلیس تا حد زیادی از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۱۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان