//
کدخبر: ۳۲۱۰۶۰ //

عجیب ترین اقدام تازه داماد برای طلاق دادن عروس

مرد جوان برای رهایی ازدست نامزدش نقشه عجیبی کشید.

عجیب ترین اقدام تازه داماد برای طلاق دادن عروس
به گزارش فرتاک نیوز،

بعضی از افراد بعد از وارد شدن به یک رابطه از آن پشیمان می شوند اما این که بخواهند این موضوع را با فرد مورد نظر مطرح کنند کمی برایشان سخت است. به همین دلیل دست به انجام کار های عجیب و غریب و گاهی هم مسخره می زنند.

از آنجایی که رعایت قوانین اجتماعی در جامعه چین، یک مسئله بسیار مهم تلقی می شود، "چن"تصمیم گرفت که کاری کند تا پلیس او را دستگیر کند و در نتیجه عروس و خانواده اش دیگر از او ناامید شوند و مراسم عروسی را به هم بزنند تا او بتواند بی دردسر از این رابطه خارج شود.

مراسم ازدواج او با نامزد ش هر روز نزدیک تر می شد و سریعتر باید کاری میکرد برای همین چند روز قبل از مراسم عروسی اش، عمدا وارد یک استودیو شد و اسپیکر بلوتوثی که در گوشه ای از آن استودیو وجود داشت را دزدید.

مردی جوان اهل شانگهای چین که در شُرُف ازدواج بود، ناگهان متوجه شد که دیگر نمی خواهد ادامه زندگی اش را با این خانم سپری کند بنابراین برنامه ای ترتیب داد که مجبور نباشد با او ازدواج کند.

این مرد که نامش "چن" عنوان شده است، باید صادقانه به نامزدش می گفت که نظرش تغییر کرده است اما حاضر نبود که این کار را انجام دهد بنابراین یک استراتژی ترتیب داد که امیدوار بود باعث شود رابطه اش با این دختر به طور ناخودآگاه قطع گردد و برای همیشه با او قطع رابطه کند.

"چن" می دانست که استودیوی مورد نظر مجهر به دوربین مداربسته است و عمدا وارد آنجا شد و در واقع هدفش این بود که شناسایی شود و دیگران او را به عنوان دزد بشناسند اما انتظار نداشت که پلیس دقیقاً در همان موقع نزدیک آن محل باشد.

زمانی که انگیزه او را سوال کردند، او حقیقت را بیان کرد و گفت:"من و نامزدم قصد داریم که مراسم ازدواج خود را برگزار کنیم اما من از این موضوع پشیمان شدم به همین دلیل تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم تا خودش از رابطه بیرون برود اما فکر نمی کردم که به این سرعت دستگیر شوم."

او همچنین اظهار کرد که من یک دزد آماتور هستم و اسپیکر بلوتوثی را انتخاب کردم که تقریباً 290 دلار ارزش دارد و چیزی هست که ارزش اطلاع دادن به پلیس را داشته باشد اما از طرفی خیلی هم گران نیست و صاحب آن دچار مشکل خاصی نخواهد شد و در نهایت میتوانم خسارت او را پرداخت کنم. چن هنوز هم درگیر جرمی است که انجام داده اما مشخص نیست که نقشه ی او چقدر موثر بوده و اینکه نامزدش از ازدواج با او منصرف می شود یا نه.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۰۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان