//
کدخبر: ۳۲۰۷۸۴ //

دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در ساوه

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: فردی که صبح امروز در پی نزاع بر اثر اختلاف شخصی آقای ۳۵ ساله‌ای را به قتل رسانده بود کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در ساوه
به گزارش فرتاک نیوز،

 علی‌اکبر عیسی آبادی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبر و اطلاع‌رسانی از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است و خیلی از مشکلات و موضوعات جامعه با همکاری رسانه‌ها حل می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تزریق ناامیدی در جامعه است افزود: دشمنان با عملیات رسانه‌ای تلاش دارند سازمان‌های خدمت رسان خصوصاً نیروهای نظامی را نزد مردم ناتوان جلوه دهند تا به اهداف شوم خود برسند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با بیان اینکه تلاش همکاران در مجموعه ناجا به‌واسطه کار خبرنگاران به مردم مخابره می‌شود اضافه کرد: وقتی مردم عملکرد و اقدامات خدمتگزاران خود را ببینند به نظام و کشور دلگرم می‌شود و در موضوعات امنیتی اطمینان خاطر کسب می‌کنند.

عیسی آبادی در ادامه به بیان برخی آمارهای انتظامی پرداخت و گفت: از ابتدای سال ۲ مورد قتل در سطح شهرستان داشتیم که نسبت به مدت مشابه دو فقره کاهش داشته است.

وی بیان داشت: جدیدترین مورد قتل در ساوه صبح امروز ساعت ۷:۱۵ دقیقه در پی نزاع بین بر اثر اختلاف شخصی رخ داد که متأسفانه یک آقای ۳۵ ساله بر اثر ضربات چاقو جان خود را از دست داده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت خبر داد و تصریح کرد: با اطلاع از این موضوع بلافاصله تیمی ‌از کارآگاهان با شناسایی قاتل به پاتوق‌های وی در نقاط مختلف سرکشی کردند که در یکی از این پاتوق‌ها مأموران موفق شدند در حالی که آلت قتاله نیز در نزد وی بود، او را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دهند.

عیسی آبادی از کشف ۱۲۷۰ نوع انواع سرقت در سطح شهرستان طی سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت ۶۸۷ نفر سارق دستگیر شدند ک در بحث کشف ۱۲ درصد و در بحث دستگیری ۴۴ درصد شاهد افزایش آمار بوده‌ایم.

وی با اشاره به دستگیری ۵۲۲ معتاد در این مدت یادآور شد: از ابتدای سال جاری بالغ‌بر ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است که عمده این موارد از خرده فروش‌ها کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه افزود: یکی از اهداف ناجا دستگیری خرده‌فروشان است که خوشبختانه در این مدت ۲۳۵ خرده‌فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شده‌اند.

عیسی آبادی از کاهش ۹ درصدی فوتی تصادفات درون‌شهری خبر داد و خاطرنشان کرد: در مجموع درون و برون‌شهری ۵ درصد در میزان فوتی‌ها شاهد کاهش آمار بوده‌ایم.

وی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را ۳۵ درصد بیشتر از سال قبل دانست و افزود: بررسی سرقت‌ها نشان از آن است که عمده سرقت‌ها در سطح شهرستان سرقت خرد بوده که می‌طلبد شهروندان عزیز در رعایت نکات ایمنی دقت بیشتری داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: دستگیری معتادین متجاهر، تقویت گشت‌های انتظامی، توجیه واحد‌های انتظامی، بحث پاک‌سازی پارک تا و پاتوق‌ها به‌طور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد که این امر مستلزم همکاری مردم با پلیس خواهد بود.

عیسی آبادی در توضیح تأخیر در ساخت کلانتری ۱۳ گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری کلنگ ساخت این کلانتری بر زمین زده شد اما تا ۱۶ مردادماه اخذ مجوز زمان برد لذا عملیات ساخت آن به‌زودی انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: وجود کلانتری ۱۳ در شهرک علوی تأثیر بسزایی در کاهش آمار جرم در این منطقه خواهد داشت و با استقرار پلیس‌های تخصصی مثل آگاهی برخی از مشکلات امنیتی در این منطقه مرتفع می‌شود.

گفتنی است در پایان این جلسه از خبرنگاران ساوجی تجلیل شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۷۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان