//
کدخبر: ۳۲۰۱۳۹ //

هکرها حتی به مستاجران هم رحم نکردند!

در روزهای اخیر سامانه وام ودیعه اجاره مسکن از دسترس خارج شده بود و مستاجران نمی توانستند به سامانه مراجعه کنند. این در حالی است که روز گذشته سامانه در دسترس مردم قرار گرفت. اما گفته شده است تمام اطلاعات ثبت شده از مستاجران پاک شده است.

هکرها حتی به مستاجران هم رحم نکردند!
به گزارش فرتاک نیوز،

وام ودیعه مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی برای مستاجران از سال گذشته اعلام شد. در روزهای اخیر سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن دچار اختلال شده بود. وزارت راه و شهرسازی دیروز 16 مرداد 1400 طی اطلاعیه‌ای از به‌روز رسانی سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن خبر داد. بر این اساس معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «با عرض پوزش از وقفه ایجاد شده در فرآیند ثبت نام در سامانه وام ودیعه مسکن به اطلاع می رساند فرآیند به روز رسانی سامانه مذکور انجام و امکان ثبت نام در آن از امروز (16 مرداد 1400) میسرشده است. متقاضیان می توانند برای ثبت نام وام ودیعه مسکن به آدرس اینترنتی  tem.mrud.ir مراجعه کنند. پیش از این اعلام شده بود ثبت نام در سامانه تسهیلات ودیعه اجاره مسکن تا پایان شهریور 1400 ادامه خواهد یافت.سقف وام ودیعه مسکن در تهران 70 میلیون تومان، در سایر کلانشهرها شامل شهرهای مشهد، اصفهان، کرج، شیراز،تبریز، قم، اهواز، کرمانشاه 40 میلیون تومان و در سایر شهرها 25 میلیون تومان تعیین شده است. متقاضیان برای بهره‌مندی از این تسهیلات باید دارای اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری، در شش ماهه اول سال 1400 باشند.»

تا پیش از اختلال سایبری به وجود آمده در سایت وزارت راه و شهرسازی و برخی شرکت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه این وزارتخانه، اجاره‌نشین‌ها با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت اطلاعات خود و مدارک مورد نیاز اقدام می‌کردند.

این در حالی است که با به‌روز رسانی سامانه مذکور اطلاعات ثبت شده و مدارک بارگذاری شده در این سامانه دیگر وجود خارجی ندارد و مستأجران باید مراحل ثبت نام را دوباره طی کنند. مسئله‌ای که فرآیند پرداخت وام ودیعه را دچار تاخیر خواهد کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۱۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان