//
کدخبر: ۳۱۹۴۵۷ //

بدشانس ترین مرد تهرانی را بشناسید!

مرد جوان تهرانی در 3 روز 2 تلفن همراه گران قیمت از دست داد.

بدشانس ترین مرد تهرانی را بشناسید!
به گزارش فرتاک نیوز،

مرداد امسال مأموران پلیس در جریان سرقت 2 تلفن همراه در بلوار مرزداران و در چهار راه گلوبندک با فاصله زمانی 3 روز از یک مرد جوان قرار گرفتند. 

ماموران پلیس پس از تحقیقات دقیق تر و بازبینی دوربین های مداربسته پی بردند سارقان از مرد جوان در 3 روز 2 تلفن همراه به ارزش بیش یک میلیارد ریال سرقت کرده اند.

سرقت میلیونی از مرد جوان در تهران

ادامه تحقیقات بیانگر آن بود که سرقت اول از مالباخته در بلوار مرزداران با روش قاپ زنی توسط 2 سارق انجام شده است و چند روز بعد سارق دیگری با استفاده از قمه در چهار راه گلوبندک تلفن همراه تازه خریداری شده این مرد را سرقت کرده است.

مالباخته جوان ماجرای سرقت تلفن های همراهش در غرب و جنوب تهران را اینطور به خبرنگار رکنا توضیح داد: در غرب تهران با مادرم زندگی می کنم. یک هفته پیش در بلوار مرزداران با تلفن صحبت می کردم که 2 مرد موتورسوار آیفون 12 من را با شیوه قاپ زنی سرقت کردند.

مالباخته جوان ادامه داد: پس از سرقت موبایلم بخاطر شغلی که دارم آیفون 12 دیگری خریدم. دقیقا 3 روز بعد در چهار راه گلوبند حوالی پمپ بنزین بودم و اینستاگرامم را چک می‌کردم که مردی قمه به دست من را مورد ضرب و شتم قرار داد و موبایل را سرقت کرد.

شناسایی حمید سیاه در جنوب تهران

مرد جوان افزود: در 3 روز 2 آیفون گران قیمت از دست دادم و بیش از 100 میلون تومان ضرر کردم. پس از مدتی ماموران پلیس سارق تلفن همراه من را به نام "حمید سیاه" در گلوبندک شناسایی کردند.

مالباخته در پایان گفت: تا این لحظه سارقان 2 گوشی موبایلم در غرب و جنوب تهران بازداشت نشده اند و مطمئن هستم تلفن همراهم فروخته شده برای در آوردن قطعاتش تا الان نابود شده است.

بنابراین گزارش، سارقان تا این لحظه دستگیر نشده اند و ماموران پلیس دستگیری متهمان را پس از شناسایی در دستور کار خود قرار داده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۴۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان