//
کدخبر: ۳۱۸۷۰۵ //

بازداشت شهره در غرب تهران/او شیطان آرایشگاه زنانه بود!

شهره شیطان آرایشگاه های زنانه بود که بازداشت شد.

بازداشت شهره در غرب تهران/او شیطان آرایشگاه زنانه بود!
به گزارش فرتاک نیوز،

اواخر تیر ماه امسال صاحب آرایشگاه زنانه ای به پلیس110 تهران اطلاع داد که زن جوانی به نام شهره در سالن زیبایی اش واقع در مرزداران تهران محتویات کیف مشتریانش را سرقت کرده است.

سرقت از آرایشگاه زنانه در غرب تهران

ماموران نیروی انتظامی مرزداران وارد آرایشگاه زنانه در حوالی مرزداران شده و از مالباختگان و چند نفر از کارکنان آرایشگاه زنانه که شاهد ماجرا بودند تحقیق کردند و هویت سارق که شهره نام داشت را شناسایی کردند.

تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم و بازبینی دوربین های مداربسته آرایشگاه موفق به شناسایی مخفیگاه شهره در غرب تهران شدند و ماموریت گرفتند تا متهم را دستگیر کنند.

بازداشت شهره در غرب تهران

به دنبال رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات محرمانه ماموران پلیس پس از اخذمجوز قضایی با تدابیر امنیتی در یک عملیات هماهنگ موفق به بازداشت شهره سارق آرایشگاه های زنانه در غرب تهران شدند.

در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهم با شیوه و شگرد کش رو زنی محتویات کیف مشتریان آریشگاه های زنانه را سرقت کرده و پس از دقایقی از صحنه متواری شده است.

شهره در بازجویی ها به جرم خود صراحتا اعتراف و ادعا کرد بخاطر مشکلات مالی که داشتم مجبور به سرقت از آرایشگاه زنانه شدم. پس از دوستی با خانم هایی که در آرایشگاه بودند نقشه خودم را عملی و محتویات داخل کیف آنهارا ازجمله تلفن همراه و پول نقد سرقت کردم که چند روز بعد توسط ماموران پلیس بازداشت شدم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۷۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان