//
کدخبر: ۳۱۷۹۰۰ //

اعضای یک باند تبهکاری در ارومیه دستگیر شدند

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری اعضای یک باند تبهکار در ارومیه که با ایجاد رعب و وحشت و تهدید به تشکیل پرونده های صوری کیفری علیه اشخاص نسبت به تصرف املاک و اراضی اشخاص می کردند خبر داد.

اعضای یک باند تبهکاری در ارومیه دستگیر شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

ناصر عتباتی افزود: حسب اعلام دادستانی ارومیه این افراد با استفاده از شیوه های خشن و تبهکارانه نسبت به تملک و تصرف اراضی اشخاص اقدام می نمودند و در مواردی با آتش زدن محصولات کشاورزی و قطع درختان و تخریب باغات کشاورزی اهالی شرارت می کردند که با عملیات گسترده و همکاری موثر پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی و دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه پرونده قضایی تشکیل و توسط بازپرس ویژه در دست بررسی مفصل می باشد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی اضافه کرد: در این پرونده 6 نفر به اتهامات ذکر شده دستگیر و با قرارهای قانونی روانه زندان شدند و تحقیات تکمیلی و شناسایی سایر عوامل و مرتبطین هم به صورت ویژه در حال انجام هست.

رئیس کل دادگستری استان با تذکر جدی به قانون شکنان و برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم و جامعه گفت: بزهکاران و متخلفین و قانون شکنان در استان امنیت نخواهند داشت  دائماً در حال رصد و تحت کنترل خواهند بود و هر کسی به هر نحوی حقوق مردم و جامعه را تضییع کند و دست به اعمال مجرمانه بزند در امان نخواهد بود و سروکار او با دستگاه قضایی خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۹۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان