//
کدخبر: ۳۱۶۶۳۳ //

شلیک شرور سابقه دار به پلیس لرستان / او همیشه تا دندان مسلح بود

فرمانده انتظامی رومشکان از دستگیری شرور مسلح و سابقه دار حین تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

شلیک شرور سابقه دار به پلیس لرستان / او همیشه تا دندان مسلح بود

شرور سابقه دار  برای فرار از دستگیری از زمین و هوا به پلیس  شلیک  کرد.

سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی  شرور  و مسلح در این شهرستان در امر نگهداری و خرید فروش سلاح و مهمات غیر مجار فعالیت دارد، ماموران با هماهنگی قضائی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود: متهم به محض اطلاع از حضور ماموران در داخل حیاط منزلش با یک قبضه سلاح کلاشینکف اقدام به  شلیک ۹ تیر به صورت زمینی و هوایی به سمت ماموران کرد.

فرمانده انتظامی رومشکان گفت: ماموران پس از دعوت فرد شرور به آرامش با استفاده از اصل غافلگیری وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: در بازرسی از منزل و مخفیگاه وی ۲ قبضه سلاح کمری، ۶ تیغه خشاب سلاح جنگی، ۲۷۵ عدد فشنگ جنگی و یک حقه وافور کشف شد. 

سرهنگ مهدوی کیا با اشاره به اینکه  شرور سابقه دار  همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد ، تصریح کرد: فرد مذکور دارای سوابق متعدد کیفری از جمله خرید و فروش و نگهداری سلاح و مهمات، سرقت موتورسیکلت و درگیری های مسلحانه با ماموران در استان های همجوار است.

فرمانده انتظامی رومشکان در پایان با هشدار جدی به کلیه افرادی که در زمینه خرید و فروش و نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز فعالیت دارند گفت: چنانچه فرد یا افرادی با توسل به سلاح گرم چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی که به عنوان زیست بوم دوم جامعه محسوب می شود قدرت نمایی کنند و بخواهند امنیت و آسایش فردی و اجتماعی شهروندان که خط قرمز پلیس است مختل و نادیده بگیرند بر اساس قوانین با آنان به شدت برخورد خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۶۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان