//
کدخبر: ۳۱۶۴۲۶ //

اسیدپاشی پسر به پدر و برادر خردسالش بر سر اختلافات مالی

عامل اسیدپاشی به مرد ملایری و فرزند خردسال او، فرزند خانواده بود که به‌دلیل اختلافات خانوادگی و مالی اقدام به اسیدپاشی کرده است.

به گزارش فرتاک نیوز،

عصر پنجشنبه گذشته در حوالی میدان جهاد شهرستان ملایر در استان همدان حادثه هولناکی رخ داد. آن روز مردی به همراه فرزند سه‌ساله‌اش در مقابل در خانه‌شان هدف اسیدپاشی قرار گرفت و همسایه‌ها که با شنیدن صدای فریادهای این مرد و گریه فرزندش متوجه ماجرا شده بودند، ماجرا را به پلیس و اورژانس خبر دادند. اسید، شکم و پهلوی مرد و صورت کودک سه ساله را سوزانده بود و هر دو مصدوم به بیمارستان منتقل شدند، اما به‌دلیل شدت سوختگی، با آمبولانس راهی تهران شدند و در یکی از بیمارستان‌های پایتخت تحت درمان قرار گرفتند.
از سوی دیگر، تحقیقات مأموران پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل این اسیدپاشی آغاز و خیلی زود مشخص شد که این فرد کسی نیست جز پسر قربانی اسیدپاشی. او در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و در همان نخستین بازجویی‌ها به اسیدپاشی اعتراف کرد.
دادستان شهرستان ملایر در تشریح جزئیات این حادثه گفت:‌ عامل اسیدپاشی از مدتی قبل با پدرش دچار اختلافات مالی و خانوادگی شده و به همین دلیل تصمیم به اسیدپاشی گرفته بود. او روز حادثه به مقابل خانه پدرش رفته و زنگ در را زده بود. 
پدرش بی‌آنکه بداند پشت در کیست، به همراه پسربچه سه ساله‌اش به مقابل در رفته، اما به محض بازکردن در، جوان اسیدپاش، محتویات ظرفی را که در دستش بود به سمت او پاشید. جوان اسیدپاش قصد اسیدپاشی به پدرش را داشت، اما کودک سه ساله نیز که همراه پدر به مقابل در رفته بود، در این حادثه به‌صورت تصادفی هدف اسیدپاشی قرار گرفت و از ناحیه صورت آسیب دید.
مسلم سلگی، ادامه داد: پس از اعترافات متهم برای او قرار قانونی صادر شد و هر دو مصدوم برای درمان به تهران فرستاده شدند و طبق اخبار دریافتی، خوشبختانه وضعیت جسمانی وخیمی ندارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۴۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان