//
کدخبر: ۳۱۶۳۶۹ //

کشف ۸۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه/دستگیری بیش از هزار قاچاقچی و خرده فروش

فرمانده انتظامی استان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد، حدود 870 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که بیش از 785 کیلوگرم بود 11 درصد رشد نشان می دهد.

کشف 870 کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه/دستگیری بیش از هزار قاچاقچی و خرده فروش
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: بیشترین کشفیات مربوط به تریاک با حدود 756 کیلوگرم بوده است که نسبت به سال قبل با 31.5 کیلوگرم افزایش رشد 4 درصدی داشته است.

وی افزود: در این 3 ماهه حدود 41.5 کیلوگرم گراس، 25.5 کیلوگرم هروئین، 7 کیلوگرم شیشه و حشیش و مابقی نیز سایر مواد مخدر کشف شده است.

سردار جاویدان در عین حال از کشف حدود 20 هزار و 300 عدد انواع قرص روانگردان نیز در 3 ماه سپری شده از سال جاری خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به دستگیری یک هزار و 14 نفر از عوامل مختلف مربوط به مواد مخدر اشاره و اظهار کرد: 822 نفر آنها خرده فروش، 73 نفر قاچاقچی، 35 نفر نگهدارنده مواد مخدر و مابقی نیز حمل کننده، مشارکت کننده و تولید کننده بوده اند.

وی همچنین از جمع آوری 843 معتاد در استان خبر داد و گفت: دستگیری و جمع آوری این افراد نسبت به مدت مشابه سال قبل که 214 نفر بوده است 294 درصد رشد نشان می دهد.

سردار جاویدان با اشاره به انهدام 11 باند توزیع مواد مخدر و برابری آن با انهدام صورت گرفته در سال قبل، گفت: از عوامل مرتبط با مواد 76 دستگاه خودرو توقیف و 7 قبضه سلاح نیز کشف شد، ضمن اینکه 33 واحد مسکونی و صنفی هم پلمب شد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۳۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان