//
کدخبر: ۳۱۵۶۲۱ //

رئیس وظیفه عمومی شهرستان لاهیجان به قتل رسید

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به آسمانی شدن یکی از ماموران نیروی انتظامی در شهرستان لاهیجان گفت: صبح امروز ستوانیکم امید چائی‌پز رئیس وظیفه عمومی شهرستان لاهیجان در درگیری با یکی از مراجعه کنندگان حین انجام وظیفه در محل کار خود به لقاءالله پیوست.

رئیس وظیفه عمومی شهرستان لاهیجان به قتل رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

مجید رسول زاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مأموران نیروی انتظامی همواره حافظان امنیت در کشور هستند، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف پلیس تأمین امنیت در کشور و تمامی شهرها بوده و در این راه نیروی انتظامی شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

وی با اشاره به آسمانی شدن یکی از مأموران نیروی انتظامی در شهرستان لاهیجان گفت: صبح امروز ستوان‌یکم امید چائی پز رئیس وظیفه عمومی شهرستان لاهیجان در درگیری با یکی از مراجعه‌کنندگان حین انجام‌وظیفه در محل کار خود به لقاءالله پیوست.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با تشریح جزئیات شهادت رئیس وظیفه عمومی شهرستان لاهیجان بیان کرد:  قاتل ۲۸ ساله در اقدامی جنون آمیز و ناگهانی با این مأمور وظیفه‌شناس درگیر شده و به وی ضرباتی را وارد کرد که پس از ارتکاب قتل بلافاصله در محل حادثه دستگیر شد.

 رسول زاده با بیان اینکه رئیس وظیفه عمومی شهرستان لاهیجان سریعاً به نزدیک‌ترین بیمارستان منطقه منتقل‌شده است، تصریح کرد:  متأسفانه در این حادثه ستوان‌یکم امید چائی پز بر اثر شدت جراحات وارده پس از انتقال به یکی از بیمارستان‌های شهر لاهیجان به دیار باقی شتافت

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۶۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان