//
کدخبر: ۳۱۵۱۷۶ //

آتش گرفتن پژو وسط بزرگراه یادگار امام تهران

ایستادن و تماشای خودروها از این آتش سوزی باعث ایجاد ترافیک بیشتر در این محدوده شد.

آتش گرفتن پژو وسط بزرگراه یادگار امام تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

آتش سوزی  یک دستگاه سواری پژو باعث تشدید ترافیک در یادگار شد. آتش سوزی خودرو بار ترافیکی را در محدوده یادگار ایجاد کرد. دود ناشی از آتش سوزی خودرو مردم را به تماشای حادثه کشاند. علت  آتش سوزی خودرو  در دست بررسی است.

سرهنگ مجید رنجبر ضمن بیان این خبر گفت : رانندگانی که حوالی ساعت  16:25 شب گذشته  در مسیر جنوب به شمال یادگادر بعد از ایثارگران در حال تردد بودند با مشاهده حریق یکدستگاه سواری پژو در حال سوختن و دود ناشی از آن از سرعت خود کاسته و به تماشای این حادثه پرداختند .   

وی افزود: این خودرو به علت نامعلومی، در این مسیر دچار حریق گردید که راننده با زحمت  موفق شد بلافاصله این خودرو را به لاین کندرو هدایت و متوقف نماید .

ترافیک عجیب با آتش سوزی خودرو

سرهنگ رنجبر ادامه داد  : همین کاهش سرعت و ایستادن های لحظه ای رانندگان باعث شد تا لحظه به لحظه بر حجم ترافیک افزوده شده و موجب گردید تا ترافیک سنگینی در این محدوده را شاهد باشیم .

وی گفت : تیم کارشناسی منطقه 23 پلیس راهور فاتب  در محل حادثه حضور داشتند و نسبت به روان سازی ترافیک اقدامات خود را انجام دادند و تیم های امدادی  و آتش نشانی موفق شدند این آتش سوزی را مهار نمایند .

رییس مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از رانندگان خواست چنانچه در حین حرکت با حادثه ای روبرو شدند که در آن سهمی ندارند به مسیر خود ادامه داده و با ایستادن ونگاه کردن باعث سنگینی ترافیک در محدوده آن نشوند تا خودروهای امدادی  و پلیس بتوانند به موقع اقدامات خود را انجام دهند و به مصدومین و حادثه دیدگان امدادرسانی نمایند .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۱۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان