//
کدخبر: ۳۱۴۹۵۴ //

انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات جنگی در خوزستان + عکس

باند قاچاق سلاح و مهمات توسط مرزبانان خوزستان شناسایی و منهدم شدند.

انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات جنگی در خوزستان + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

3 نفر از اعضای باند قاچاق و دپوی سلاح‌های جنگی به همراه سرکرده این باند قاچاق سلاح ازسوی مرزبانان خوزستان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار " لطفعلی پاکباز "فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: مرزبانان هنگ مرزی دشت آزادگان به دنبال کنترل و رصد اطلاعاتی و تحرکات منطقه ای، یک باند قاچاق سلاح و مهمات را شناسایی و آن را منهدم کردند.

وی در تشریح این خبر بیان داشت: شب گذشته ماموران هنگ مرزی دشت آزادگان و هویزه در نتیجه اقدامات اطلاعاتی گسترده، از قصد قاچاقچیان سلاح مبنی بر ورود محموله سلاح و مهمات به کشور مطلع شده و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

دستگیری سرکرده و اعضای باند قاچاق سلاح در خوزستان

فرمانده مرزبانی خوزستان افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات پیچیده و با پایش دقیق محل دپوی سلاح را شناسایی و ضمن دستگیری سرکرده شرور این باند، ۳نفر از عوامل این تیم را نیز دستگیر کردند.

کشف 12 قبضه سلاح جنگی کلاش از باند قاچاق اسلحه

سردار پاکباز تصریح کرد: در بازرسی های دقیق به عمل آمده از محل ۱۲ قبضه سلاح جنگی کلاش کشف و در این رابطه پرونده اولیه تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان، سودجویان و سوداگران مرگ بدانند امروز به لطف همبستگی مرزبانان و مرزنشینان، مرزهای آبی و خاکی خوزستان بیش از همیشه برای متخلفین نا امن شده اجازه هیچ گونه اعمال سودجویانه در مرز ها را نخواهیم داد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۹۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان