//
کدخبر: ۳۱۴۱۰۹ //

کلاهبردار سایت دیوار دستگیر شد

فردی که اقدام به درج آگهی کذب و پرداخت وام در سایت دیوار می نمود، شناسایی و دستگیر شد.

کلاهبردار سایت دیوار دستگیر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ"روح الله شهبازی پور"در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی شکایت یک نفر از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری در سایت دیوار ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که شاکی با مشاهده آگهی اخذ وام در سایت دیوار، مبلغ ۷۰ میلیون ریال به شماره حساب اعلامی واریز نموده و پس از واریز وجه فرد مورد نظر دیگر پاسخگو نبوده است.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده، متهم را شناسایی و دستگیر کردند، اظهار کرد: متهم پرونده در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه بزه ارتکابی شد ولی پس از مواجهه با مستندات و مدارک جمع آوری شده از سوی کارشناسان ضمن اقتدار به جرم خود، بیان داشت که با درج آگهی جعلی در سایت دیوار با موضوع وام بانکی، از شهروندان کلاهبرداری می نموده است.

شهبازی پور در ادامه هشدار داد: شهروندان برای دریافت وام حتماً به بانک مراجعه کنند و به هیچ عنوان به تبلیغاتی که در فضای مجازی "سایت دیوار و شیپور" یا شبکه‌های اجتماعی می‌شود، اعتماد نکنند، چرا که بانک‌ها هیچگونه تبلیغاتی در فضای مجازی برای فروش وام یا تسهیلات بانکی ندارند و این تبلیغات از سوی کلاهبرداران منتشر می‌شود.

به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، وی در پایان از شهروندان خواست: هشدارهای پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۱۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان