//
کدخبر: ۳۱۳۰۷۲ //

قتل هولناک در مشهد/شلیک های وحشت آور در پارک پر از آدم!

چند جوان که حالت طبیعی نداشتند با اسلحه وینچستر در پارک بسیج مشهد قتل هولناکی انجام دادند.

قتل هولناک در مشهد/شلیک های وحشت آور در پارک پر از آدم!
به گزارش فرتاک نیوز،

چند جوان مست که حالت طبیعی نداشتند و با اسلحه وینچستر در بوستان بسیج مشهد قدرت نمایی می کردند، با شلیک های هولناک شبانه جوانی را به قتل رساندند و فرد دیگری را نیز به شدت مجروح کردند.

ماجرای این جنایت هولناک دوشنبه گذشته در حالی رقم خورد که چند جوان با رفتارهای مستانه و غیرطبیعی وارد بوستان بسیج مشهد در حاشیه بزرگراه شهید بابانظر شدند و اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی کردند.

در همین حال ناگهان یکی از آن ها که سلاح شکاری وینچستر را در دست می فشرد، در تاریکی شب گلوله های پی در پی شلیک کرد تا ترس و وحشتی را در دل پارک نشینان ایجاد کند. صدای شلیک وحشتناک گلوله ها در یک لحظه با فریادهای دلخراش دو جوان در هم آمیخت و آن ها را نقش بر زمین کرد.

وقتی دو جوان غرق در خون زیر درختان بوستان افتادند جوانان عربده کش نیز از محل گریختند. لحظاتی بعد صدای آژیر آمبولانس ها در محل پیچید و پیکرهای خون آلود دو جوان مذکور به مرکز درمانی انتقال یافت اما تلاش کادر درمانی برای نجات یکی از مصدومان که آثار چند گلوله روی بدنش نمایان بود به نتیجه نرسید و این جوان بعد از دو روز بستری در بیمارستان، تسلیم مرگ شد و جان خود را از دست داد. اما مصدوم دیگر هنوز در مرکز درمانی تحت مراقبت های ویژه قرار دارد.

قتل هولناک در مشهد

بنابراین گزارش، روز گذشته زمانی که ماجرای مرگ این جوان بی گناه در بیسیم های پلیس پیچید بلافاصله گروه ویژه ای از نیروهای دایره اطلاعات کلانتری میرزاکوچک خان مشهد با صدور دستوری از سوی سرهنگ علی عبدی (رئیس کلانتری) عازم بیمارستان شدند و پس از انجام بررسی های مقدماتی، موضوع جنایت مسلحانه را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند.

در این هنگام و در حالی که قاضی دکتر حسن زرقانی مشغول تحقیق درباره کشف جسد جوان ۲۹ ساله در انتهای خیابان رسالت ۸۲ بود، بلافاصله به سوی مرکز درمانی حرکت کرد و بدین ترتیب، تحقیقات قضایی ادامه یافت. با صدور دستورات محرمانه قاضی زرقانی، ابتدا نیروهای کلانتری میرزاکوچک خان وارد عمل شدند و در مدت کوتاهی یکی از مظنونان شلیک های مرگبار را دستگیر کردند چرا که احتمال می رفت فرد مظنون ارتباط دوستانه ای با عاملان این جنایت هولناک داشته باشد.

پس از دستگیری جوان مذکور، بررسی های تخصصی درباره این حادثه ، به گروه ویژه ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی سپرده شد و عملیات ردیابی برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت شبانه در حالی ادامه یافت که تحقیقات پلیس نشان می دهد چند جوان مست تنها برای قدرت نمایی دست به چنین جنایت وحشتناکی زده اند.

از سوی دیگر نیز قاضی ویژه قتل عمد، دستور بازجویی های تخصصی از مصدوم این حادثه را صادر کرد که هنوز در بیمارستان بستری است و احتمالا راز دهلیزهای تاریک این جنایت را در سینه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۰۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان