//
کدخبر: ۳۱۲۰۴۸ //

مرگ مشکوک مهندس شیمی / مینا اعتراف عجیبی کرد

به دنبال مرگ مشکوک مهندس جوان در جدال خانوادگی ،همسرش به اتهام قتل بازداشت شد و قرار است به زودی در دادگاه محاکمه شود .این در حالی است که زن جوان مدعی است شوهرش دردرگیری خودزنی کرده است.

 مرگ مشکوک مهندس شیمی / مینا اعتراف عجیبی کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

رسیدگی به این پرونده به دنبال مرگ مشکوک مهندس جوان به نام پویا در خانه اش در غرب تهران آغاز شد .شواهد نشان می‌داد وی با ضربه های چاقو از پا درآمده است. همسر ۲۷ ساله وی به نام مینا که او هم چاقو خورده بود به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت .

مینا به ماموران گفت :همسرم در درگیری خانوادگی قصد کشتن مرا داشت که پس از زخمی کردن من با ضربات چاقو خودزنی کرد.اما خانواده پویا این ادعا را رد کردند و مدعی شدند مینا شوهرش را کشته است .

با این دعا تحقیقات پلیس وارد مرحله تازه ای شد.

زن جوان پس از بهبودی نسبی گفت: همسرم سالها بود از مشکلات روحی و روانی رنج می برد و به همین خاطر همیشه با هم اختلاف داشتیم. به تازگی صاحب یک دختر شده بودیم اما بدخلقی های همسرم بدتر شده بود .آن شب دخترم از من خواست تا یک لیوان آب به او بدهم .وقتی می خواستم لیوان‌ آب را به دخترم بدهم همسرم به من اعتراض کرد و گفت باید لیوان آب را به او بدهم. من به او گفتم صبر کند تا دخترم باران آب بخورد اما او شروع به داد و فریاد کرد و گفت من همیشه دخترم را به او ترجیح داده ام. همین موضوع باعث درگیری ما شد .همسرم به آشپزخانه رفت و چاقو کشید .من چاقو را به زور از دستش گرفتم اما بار دیگر به آشپزخانه رفت و حتی ۳ مرتبه چاقو برداشت.من هر بار به زورچاقو را از او گرفتم .اما او چند ضربه چاقو به من زد که بیهوش شدم و وقتی در بیمارستان به هوش آمدم متوجه شدم همسرم به خاطر چاقو خوردگی جان سپرده است .

این زن ادعا کرد همسرش سابقه خودکشی و خودزنی داشته و به همین خاطر به زندگی اش پایان داده است.

 مرگ مشکوک مهندس شیمی

وقتی پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد بعضی از ضربه ها ی وارد شده به مرد جوان ناشی از خودزنی بوده است فرضیه خودکشی قوت گرفت اما بار دیگر خانواده پویا اعلام کردند عروسشان به خاطر اختلافهای زیاد با پسرشان او را کشته و با دروغگویی قصد دارد پلیس را گمراه کند .

در ادامه تحقیقات پلیس به بازجویی از اعضای خانواده پویا و مینا پرداخت.

خواهر مینا گفت :شوهرخواهرم مهندس شیمی بود اما همیشه دچار توهم بود. او فرمول های شیمی را با هم ترکیب و مواد جدیدی به دست می‌آورد .آخرین بار فرمول جدیدی کشف کرده و از خواهرم خواسته بود تا فرمول شیمیایی را به رئیسش بفروشند و پول بگیرد .پویا همیشه رفتارهای عجیبی داشت.

در ادامه تحقیقات پلیس چند نامه دست نویس نیز پویا کشف کرد که متعلق به چندین سال قبل بود .در نامه ها پویا از همسرش خداحافظی کرده و در آن نوشته بود قصد خودکشی دارد .

پرونده مرگ مرموز مهندس جوان با صدور کیفرخواست برای همسر وی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به آن رسیدگی شود.

این در حالی است که خانواده پویا برای عروسشان اشد مجازات خواسته اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۰۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان